Google Analytics je analytický nástroj, ktorý je určený na sledovanie a vyhodnocovanie návštevnosti internetových stránok a správania sa návštevníkov. Ponúka aj komplexnejšiu analýzu webu, ako napríklad výkonnosť online kampaní a návratnosť investícií do reklamy. Funguje tak, že si užívateľ nasadí na stránku meracie kódy, ktoré sledujú pohyby a aktivitu na internetovej stránke. Podľa nameraných údajov môže stránka zistiť napríklad odkiaľ k nim prichádzajú návštevníci, kde ich strácajú, či sa napĺňajú ich stanovené ciele, prípadne informácie o produktoch, ktoré sú najvyhľadávanejšie, najvýkonnejšie.
Prvé kilometre Amazonu k zníženiu emisií vedú po železnici
Amazon plánuje spustiť železničnú službu na prepravu produktov medzi distribučnými centrami v Taliansku a Nemecku. Cieľom iniciatívy je výrazne znížiť emisie CO2.