1 min. čítanie

Google Analytics

Google Analytics je analytický nástroj, ktorý je určený na sledovanie a vyhodnocovanie návštevnosti internetových stránok a správania sa návštevníkov. Ponúka aj komplexnejšiu analýzu webu, ako napríklad výkonnosť online kampaní a návratnosť investícií do reklamy.

Google Analytics je analytický nástroj, ktorý je určený na sledovanie a vyhodnocovanie návštevnosti internetových stránok a správania sa návštevníkov. Ponúka aj komplexnejšiu analýzu webu, ako napríklad výkonnosť online kampaní a návratnosť investícií do reklamy. Funguje tak, že si užívateľ nasadí na stránku meracie kódy, ktoré sledujú pohyby a aktivitu na internetovej stránke. Podľa nameraných údajov môže stránka zistiť napríklad odkiaľ k nim prichádzajú návštevníci, kde ich strácajú, či sa napĺňajú ich stanovené ciele, prípadne informácie o produktoch, ktoré sú najvyhľadávanejšie, najvýkonnejšie.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge