2 min. čítanie

Google Ads rozširuje limit negatívnych kľúčových slov pre PMax kampane

Google Ads reagujú na spätnú väzbu inzerentov a zvyšujú limit negatívnych kľúčových slov v PMax kampaniach. Namiesto pôvodných 100 môžu inzerenti teraz využívať až 10 000 negatívnych kľúčových slov, čo prináša väčšiu kontrolu nad zobrazovaním reklám.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Google Ads rozširuje limit negatívnych kľúčových slov pre PMax kampane
Zdroj: DALL·E

Nový limit zosúlaďuje Performance Max s vyhľadávacími kampaňami a poskytuje väčšiu kontrolu nad zobrazovaním reklám. Aktualizácia sa zavádza postupne a všetkým inzerentom by mala byť dostupná v priebehu niekoľkých týždňov.

Pre online predajcov a značky využívajúce PMax táto zmena prináša väčšiu kontrolu nad cielením kampaní. Vylúčením väčšieho počtu nerelevantných alebo neefektívnych vyhľadávaní môžu inzerenti optimalizovať výdavky na reklamu a presnejšie zacieliť svoju cieľovú skupinu bez negatívneho dopadu na výkonnosť kampane.

Negatívne kľúčové slová v PMax s mierou

Ginny Marvin, zástupkyňa Google Ads Liaison, upozorňuje, že aj pri vyššom limite by inzerenti mali negatívne kľúčové slová používať rozvážne.

Google odporúča pri optimalizácii kampaní využívať aj ďalšie nástroje:

  • Vylúčenie značiek, aby sa reklamy nezobrazovali pri nechcených vyhľadávaniach súvisiacich so značkou.
  • Negatívne kľúčové slová na úrovni účtu pre širšiu kontrolu nad všetkými kampaňami.
  • Prioritizáciu kľúčových slov na presnejšie umiestňovanie reklám.

Príliš agresívne vylučovanie výrazov môže obmedziť automatizáciu PMax a negatívne ovplyvniť počet konverzií. 

Google zároveň avizoval ďalšie vylepšenia v oblasti zoznamov negatívnych kľúčových slov pre PMax, ktoré by mali byť predstavené ešte tento rok. Sledujte nás aj naďalej, aby vám neušli nové aktualizácie.

Zdieľať článok
Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge

Starám sa o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtrujem témy z oblasti e-commerce a marketingu, aby ste mali všetko na jednom mieste a získali prehľad o tom, čo sa deje doma aj vo svete. 📰 Tvorím aj časopis Ecommerce Bridge, ktorý odberateľom posielame zadarmo.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
3 min. čítanie

Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje

Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+