
Nový limit zosúlaďuje Performance Max s vyhľadávacími kampaňami a poskytuje väčšiu kontrolu nad zobrazovaním reklám. Aktualizácia sa zavádza postupne a všetkým inzerentom by mala byť dostupná v priebehu niekoľkých týždňov.
Pre online predajcov a značky využívajúce PMax táto zmena prináša väčšiu kontrolu nad cielením kampaní. Vylúčením väčšieho počtu nerelevantných alebo neefektívnych vyhľadávaní môžu inzerenti optimalizovať výdavky na reklamu a presnejšie zacieliť svoju cieľovú skupinu bez negatívneho dopadu na výkonnosť kampane.
Negatívne kľúčové slová v PMax s mierou
Ginny Marvin, zástupkyňa Google Ads Liaison, upozorňuje, že aj pri vyššom limite by inzerenti mali negatívne kľúčové slová používať rozvážne.
Google odporúča pri optimalizácii kampaní využívať aj ďalšie nástroje:
- Vylúčenie značiek, aby sa reklamy nezobrazovali pri nechcených vyhľadávaniach súvisiacich so značkou.
- Negatívne kľúčové slová na úrovni účtu pre širšiu kontrolu nad všetkými kampaňami.
- Prioritizáciu kľúčových slov na presnejšie umiestňovanie reklám.
Príliš agresívne vylučovanie výrazov môže obmedziť automatizáciu PMax a negatívne ovplyvniť počet konverzií.
Google zároveň avizoval ďalšie vylepšenia v oblasti zoznamov negatívnych kľúčových slov pre PMax, ktoré by mali byť predstavené ešte tento rok. Sledujte nás aj naďalej, aby vám neušli nové aktualizácie.