Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

FedEx uľahčí zákazníkom vrátenie tovaru

FedEx ponúkne zákazníkom jednoduchší proces vrátenia tovaru, ktorý zahŕňa širší prístup k sieti miest na odovzdanie nechceného tovaru pomocou jednoduchého kódu QR.

FedEx uľahčí zákazníkom vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru pomocou QR kódu

Spoločnosť FedEx ponúkne bezproblémové vrátenie tovaru pre malé a stredné podniky. “Zákazníci si kúpia päť položiek a jednu vrátia, ale keď balia tú jednu položku, použijú tú istú škatuľu, v ktorej bolo pôvodne odoslaných päť položiek,” vysvetľuje Ryan Kelly, viceprezident pre elektronický obchod a aliančný marketing spoločnosti FedEx. “To spôsobuje vyššie náklady na prepravu a nie je to také ekologické ako posielať tovar späť v menšom balení.”

Prepravcovia hľadajú spôsoby ako nielen znižovať náklady, ale aj zlepšovať zákaznícku skúsenosť pri vrátení tovaru. Zákazníci sa čoraz častejšie rozhodujú na základe pravidiel vrátenia tovaru, pričom očakávajú, že vrátenie tovaru bude bezplatné a jednoduché. “Naši zákazníci môžu priniesť tovar do jednej z 2 000 pobočiek spoločnosti FedEx na vrátenie tovaru bez škatule alebo bez toho, aby museli vrátiť tovar zabalený. Pri vrátení tovaru sa naskenuje len výrobok a QR kód od predajcu,” uviedol Kelly. Predajcovia, ktorí túto službu ponúkajú, majú so spoločnosťou FedEx dohodu o bezobalovom vrátení tovaru.

Technológie môžu predajcom pomôcť

Najčastejšie dôvody vrátenia tovaru, napríklad oblečenia sú: nesprávna veľkosť, zlý strih alebo problémy s farbou. Tieto tri dôvody spolu predstavujú 55 % vrátených výrobkov.

Predajcovia by mali ponúkať technológie na personalizovaný nákup, poskytovať lepšie popisy výrobkov alebo používať rozšírenú realitu na virtuálne zobrazenie výrobkov. Napríklad ukážka toho, ako váza vyzerá v obývačke predtým, ako si ju spotrebiteľ kúpi, alebo ako tovar vyzerá na avatarovi zákazníka, môže znížiť počet vrátených výrobkov, vďaka čomu budú predajcovia ziskovejší a spokojnejší.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+