2 min. čítanie

Ebay hlási nový formát livestreamu. Predaj prostredníctvom live aukcií

Online platforma, ktorá sa čoraz viac približuje k obchodnému modelu Amazon, sa vracia k svojim koreňom a čoskoro bude ponúkať živé aukcie prostredníctvom streamu s názvom Live by Ebay. Zúčastniť sa môže každý, kto má na Ebay vytvorený účet.

Ebay hlási nový formát livestreamu. Predaj prostredníctvom live aukcií

Ponuka funguje podľa rokmi overeného známeho princípu, kde je stanovená uvádzacia cena a uchádzači sa navzájom predbiehajú. Nakoniec zostane jeden alebo viac uchádzačov s najvyššou ponukou. Ponuky sa týkajú najmä predmetov z oblasti umenia, starožitností, módy a životného štýlu a historického nábytku.

Webová stránka je už v prevádzke

Každú položku si pred podujatím môžete pozrieť a licitácia prebieha vo vopred definovaných krokoch. V eventovom kalendári bude vopred oznámené, kedy sa live aukcie uskutočnia. Každá aukcia trvá 90 sekúnd a pozostáva z troch 30-sekundových fáz. Ak je podaná ponuka, čas sa začne počítať odznova. Aukciu zvyčajne sprevádza live stream vysielanie. Nová platforma Live by Ebay bola predstavená na dni investorov spoločnosti eBay, konkrétny dátum spustenia však zatiaľ nie je známy, hoci príslušná webová stránka už funguje.

Na svete nie je veľa internetových platforiem, ktoré by sa mohli pochváliť takmer 175 miliónmi aktívnych užívateľov. Ebay toľko kupujúcich zaznamenala len v rámci prvého štvrťroka minulého roka, čo je mimoriadny úspech. V našich zemepisných šírkach je Ebay skôr využívaný ako nástroj na aktívny reselling produktov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+