Príprava na predvianočné obdobie
WeDo tiež prináša ďalšiu inováciu vo forme viac ako 1500 výdajných boxov, čo zvyšuje pohodlie a dostupnosť pre zákazníkov, ktorí preferujú výdajné miesta.
V predvianočnom období spoločnosť očakáva významný nárast počtu zásielok, najmä kvôli zvýšenému záujmu o nákupy na online platforme Allegro. Spoločnosť WeDo sa stala kľúčovým prepravným partnerom platformy Allegro na českém trhu, čo prináša nové príležitosti a výzvy.
Aleš Kučera, Delivery Sales Manager WeDo, hovorí: “Počítame s tým, že v poslednom štvrťroku roku vzrastie počet doručených zásielok o desiatky percent a chceme byť na tento rast dobre pripravení.”
Rozširovanie tímu prepravcov
Aby WeDo mohlo aj naďalej poskytovať vysokú kvalitu služieb a splniť očakávania zákazníkov, zameriava sa tiež na rozširovanie svojho tímu prepravcov a kuriérov. Toto rozšírenie nie je zamerané len na predvianočné obdobie, ale na dlhodobú spoluprácu.
Okrem rastu sa WeDo aktívne zameriava na zvyšovanie spokojnosti zákazníkov a modernizáciu služieb. Leona Kotlasová, hovorkyňa spoločnosti, zdôrazňuje, že “úspešná budúcnosť tohto typu podnikania je postavená na tom, že doručovacia spoločnosť doručí zásielku klientovi v čase a na miesto, ktoré mu vyhovuje. A v tom hraje nevyhnutnú úlohu neustála inovácia služieb; či už ide o zefektívnenie logistických procesov, ľahko použiteľnú mobilnú aplikáciu WeDo alebo ďalšie rozširovanie možností doručovania,”
WeDo si kladie za cieľ nielen rozširovať svoju sieť a prepravné kapacity, ale aj poskytovať kvalitné a moderné služby, ktoré budú vyhovovať potrebám dnešných zákazníkov v oblasti e-commerce a doručovania.