2 min. čítanie

WeDo sa pripravuje na predvianočnú sezónu. Počet výdajných miest navýšil o štvrtinu

WeDo pokračuje v ambicióznom rozširovaní svojich kapacít, čo prináša pozitívne výhody pre zákazníkov aj pre rozvoj spoločnosti. V tomto roku spoločnosť WeDo zaznamenala významné rozšírenie svojej siete výdajných miest o štvrtinu, čo je pozoruhodný krok smerom k zlepšeniu dostupnosti ich služieb. Okrem toho plánuje pokračovať v rozširovaní až na 1800 výdajných miest v blízkej budúcnosti.

WeDo sa pripravuje na predvianočnú sezónu. Počet výdajných miest navýšil o štvrtinu

Príprava na predvianočné obdobie

WeDo tiež prináša ďalšiu inováciu vo forme viac ako 1500 výdajných boxov, čo zvyšuje pohodlie a dostupnosť pre zákazníkov, ktorí preferujú výdajné miesta.

V predvianočnom období spoločnosť očakáva významný nárast počtu zásielok, najmä kvôli zvýšenému záujmu o nákupy na online platforme Allegro. Spoločnosť WeDo sa stala kľúčovým prepravným partnerom platformy Allegro na českém trhu, čo prináša nové príležitosti a výzvy.

Aleš Kučera, Delivery Sales Manager WeDo, hovorí: „Počítame s tým, že v poslednom štvrťroku roku vzrastie počet doručených zásielok o desiatky percent a chceme byť na tento rast dobre pripravení.“

Týždenný podcast UPdate

Rozširovanie tímu prepravcov

Aby WeDo mohlo aj naďalej poskytovať vysokú kvalitu služieb a splniť očakávania zákazníkov, zameriava sa tiež na rozširovanie svojho tímu prepravcov a kuriérov. Toto rozšírenie nie je zamerané len na predvianočné obdobie, ale na dlhodobú spoluprácu.

Okrem rastu sa WeDo aktívne zameriava na zvyšovanie spokojnosti zákazníkov a modernizáciu služieb. Leona Kotlasová, hovorkyňa spoločnosti, zdôrazňuje, že „úspešná budúcnosť tohto typu podnikania je postavená na tom, že doručovacia spoločnosť doručí zásielku klientovi v čase a na miesto, ktoré mu vyhovuje. A v tom hraje nevyhnutnú úlohu neustála inovácia služieb; či už ide o zefektívnenie logistických procesov, ľahko použiteľnú mobilnú aplikáciu WeDo alebo ďalšie rozširovanie možností doručovania,“

WeDo si kladie za cieľ nielen rozširovať svoju sieť a prepravné kapacity, ale aj poskytovať kvalitné a moderné služby, ktoré budú vyhovovať potrebám dnešných zákazníkov v oblasti e-commerce a doručovania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?
5 min. čítanie

Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?

Nábytok nie je iba veľký, ale aj veľmi ťažký a náchylný na poškodenie. Jeho logistika je teda väčším orieškom, než sa vám môže na prvé zamyslenie zdať. Prečítajte si, aké výzvy číhajú na predajcov pri skladovaní a doručovaní nábytku a ako ich zvláda Möbelix, jeden z najväčších predajcov nábytku v EÚ.

Michal Toma Michal Toma
Freelance copywriter – odborník na techniku. Unikátna kombinácia, ktorú inde nenájdete
Prečítať článok
Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 
2 min. čítanie

Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 

V súčasnej dobe, keď je otázka ochrany životného prostredia dôležitejšia než kedykoľvek predtým, sa spoločnosť Mobilonline, líder na slovenskom trhu v oblasti predaja mobilných telefónov a  príslušenstva, rozhodla prijať zodpovedný prístup k ekologickej udržateľnosti. Nahradením  tradičných kartónových krabíc viacúčelovými boxami BITO MB. Mobilonline nielenže znižuje svoju  ekologickú stopu, ale tiež zefektívnil svoje logistické procesy a […]

Lucia Vondrová Lucia Vondrová
Doprava a administratíva, BITO Skladovacia technika s.r.o.
Prečítať článok
Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti
9 min. čítanie

Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti

V rozhovore s Andreou Szöllősovou, Commercial Director DPD SK, sa pozrieme na aktuálne trendy v logistike, význam otvorených sietí samoobslužných boxov a ich prínos pre e-commerce segment. Ako DPD reaguje na výzvy sezónnych špičiek, regionálne rozdiely v dopyte a meniace sa preferencie zákazníkov? Prečo je efektívne plánovanie a spolupráca na európskej úrovni kľúčom k úspechu a ako sa doručovacie služby […]

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+