2 min. čítanie

WeDo sa pripravuje na predvianočnú sezónu. Počet výdajných miest navýšil o štvrtinu

WeDo pokračuje v ambicióznom rozširovaní svojich kapacít, čo prináša pozitívne výhody pre zákazníkov aj pre rozvoj spoločnosti. V tomto roku spoločnosť WeDo zaznamenala významné rozšírenie svojej siete výdajných miest o štvrtinu, čo je pozoruhodný krok smerom k zlepšeniu dostupnosti ich služieb. Okrem toho plánuje pokračovať v rozširovaní až na 1800 výdajných miest v blízkej budúcnosti.

WeDo sa pripravuje na predvianočnú sezónu. Počet výdajných miest navýšil o štvrtinu

Príprava na predvianočné obdobie

WeDo tiež prináša ďalšiu inováciu vo forme viac ako 1500 výdajných boxov, čo zvyšuje pohodlie a dostupnosť pre zákazníkov, ktorí preferujú výdajné miesta.

V predvianočnom období spoločnosť očakáva významný nárast počtu zásielok, najmä kvôli zvýšenému záujmu o nákupy na online platforme Allegro. Spoločnosť WeDo sa stala kľúčovým prepravným partnerom platformy Allegro na českém trhu, čo prináša nové príležitosti a výzvy.

Aleš Kučera, Delivery Sales Manager WeDo, hovorí: “Počítame s tým, že v poslednom štvrťroku roku vzrastie počet doručených zásielok o desiatky percent a chceme byť na tento rast dobre pripravení.”

Týždenný podcast UPdate

Rozširovanie tímu prepravcov

Aby WeDo mohlo aj naďalej poskytovať vysokú kvalitu služieb a splniť očakávania zákazníkov, zameriava sa tiež na rozširovanie svojho tímu prepravcov a kuriérov. Toto rozšírenie nie je zamerané len na predvianočné obdobie, ale na dlhodobú spoluprácu.

Okrem rastu sa WeDo aktívne zameriava na zvyšovanie spokojnosti zákazníkov a modernizáciu služieb. Leona Kotlasová, hovorkyňa spoločnosti, zdôrazňuje, že “úspešná budúcnosť tohto typu podnikania je postavená na tom, že doručovacia spoločnosť doručí zásielku klientovi v čase a na miesto, ktoré mu vyhovuje. A v tom hraje nevyhnutnú úlohu neustála inovácia služieb; či už ide o zefektívnenie logistických procesov, ľahko použiteľnú mobilnú aplikáciu WeDo alebo ďalšie rozširovanie možností doručovania,”

WeDo si kladie za cieľ nielen rozširovať svoju sieť a prepravné kapacity, ale aj poskytovať kvalitné a moderné služby, ktoré budú vyhovovať potrebám dnešných zákazníkov v oblasti e-commerce a doručovania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Veľký test logistiky: Koľko českých e-shopov ponúka dopravu zadarmo a ako rýchlo doručujú svoje objednávky?
7 min. čítanie

Veľký test logistiky: Koľko českých e-shopov ponúka dopravu zadarmo a ako rýchlo doručujú svoje objednávky?

Na zákaznícku skúsenosť nakupujúcich v e-shopoch má vplyv viacero faktorov. Vo veľkej miere ju ovplyvňuje používateľská prívetivosť nákupných košíkov, úroveň logistiky a zákaznícka podpora pri vrátení tovaru. Ako v týchto oblastiach obstáli české e-shopy? Spoločnosti Shopsys, Skladon a Retino už druhý rok po sebe uskutočnili v predvianočnom období Veľký test logistiky, ktorý mapuje úroveň českej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+