Zaujíma ma
30. apríla 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
30. apríla 2019

Viete, ako správne merať svoje dáta? (Júlia Micháleková, DASE)

2 min čítania

Väčšina správcov webov dnes analyzuje svoje dáta, na základe ktorých potom prijíma rozhodnutia. Preto je veľmi dôležité mať analytiku nastavenú správne a merať správne metriky. V našom druhom rozhovore s Júliou Michálekovou sa budeme rozprávať o tom, akým spôsobom vníma analytiku. Momentálne pôsobí v agentúre DASE, ktorá je zameraná na analytiku a ako jedna z mála na Slovensku pracuje s Google Analytics 360. 

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:27 čo je DASE a ako táto agentúra vznikla,
  • 3:53 pre aký typ klientov pracujú, pre koho je určená takáto hĺbková analytika,
  • 6:03 ako funguje ich práca s klientom v praxi, sú len konzultanti alebo aj reálne „niečo robia“,
  • 9:44 aký je rozdiel v implementácii zmien u korporácií a u menších firiem,
  • 11:30 či pracujú len pre veľké spoločnosti alebo vedia obslúžiť aj malé e-shopy,
  • 13:16 akým spôsobom kontrolujú kvalitu dát, ak nevidia do vnútra firmy, s akými chybami v nastavení GA sa najčastejšie stretáva,
  • 16:30 akým spôsobom meria GA 360 a ako si nastaviť metriky, ktoré sa oplatí merať,
  • 18:06 ak má klient agentúru, ktorá mu rieši performance, má zmysel ešte riešiť analytiku u špecializovanej agentúry?
  • 22:53 ako si má malý e-shop vybrať agentúru – osloviť viaceré špecializované alebo všetko pod jednou strechou?

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.