2 min. čítanie

Viete, ako správne merať svoje dáta? (Júlia Micháleková, DASE)

Väčšina správcov webov dnes analyzuje svoje dáta, na základe ktorých potom prijíma rozhodnutia. Preto je veľmi dôležité mať analytiku nastavenú správne a merať správne metriky. V našom druhom rozhovore s Júliou Michálekovou sa budeme rozprávať o tom, akým spôsobom vníma analytiku. Momentálne pôsobí v agentúre DASE, ktorá je zameraná na analytiku a ako jedna z mála na Slovensku pracuje s Google Analytics 360. 

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:27 čo je DASE a ako táto agentúra vznikla,
  • 3:53 pre aký typ klientov pracujú, pre koho je určená takáto hĺbková analytika,
  • 6:03 ako funguje ich práca s klientom v praxi, sú len konzultanti alebo aj reálne „niečo robia“,
  • 9:44 aký je rozdiel v implementácii zmien u korporácií a u menších firiem,
  • 11:30 či pracujú len pre veľké spoločnosti alebo vedia obslúžiť aj malé e-shopy,
  • 13:16 akým spôsobom kontrolujú kvalitu dát, ak nevidia do vnútra firmy, s akými chybami v nastavení GA sa najčastejšie stretáva,
  • 16:30 akým spôsobom meria GA 360 a ako si nastaviť metriky, ktoré sa oplatí merať,
  • 18:06 ak má klient agentúru, ktorá mu rieši performance, má zmysel ešte riešiť analytiku u špecializovanej agentúry?
  • 22:53 ako si má malý e-shop vybrať agentúru – osloviť viaceré špecializované alebo všetko pod jednou strechou?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok