V rozhovore sa dozviete:
- 0:27 čo je DASE a ako táto agentúra vznikla,
- 3:53 pre aký typ klientov pracujú, pre koho je určená takáto hĺbková analytika,
- 6:03 ako funguje ich práca s klientom v praxi, sú len konzultanti alebo aj reálne „niečo robia“,
- 9:44 aký je rozdiel v implementácii zmien u korporácií a u menších firiem,
- 11:30 či pracujú len pre veľké spoločnosti alebo vedia obslúžiť aj malé e-shopy,
- 13:16 akým spôsobom kontrolujú kvalitu dát, ak nevidia do vnútra firmy, s akými chybami v nastavení GA sa najčastejšie stretáva,
- 16:30 akým spôsobom meria GA 360 a ako si nastaviť metriky, ktoré sa oplatí merať,
- 18:06 ak má klient agentúru, ktorá mu rieši performance, má zmysel ešte riešiť analytiku u špecializovanej agentúry?
- 22:53 ako si má malý e-shop vybrať agentúru – osloviť viaceré špecializované alebo všetko pod jednou strechou?