2 min. čítanie

Twitter a Shopify podpísali dohodu o spolupráci

Spoločnosť Twitter oznámila nové partnerstvo so spoločnosťou Shopify. Na základe tejto dohody spoločnosť Twitter spustí aplikáciu, ktorá bude dostupná všetkým americkým obchodníkom spoločnosti Shopify. Aplikácia umožní integrovať nový ovládací panel, Shopping Manager Twitter, ktorý predajcom pomôže získať ďalšie nákupné funkcie pre svoje profily.

Twitter a Shopify podpísali dohodu o spolupráci

 Synchronizácia produktového katalógu

Obchodníci, ktorí chcú využívať výhody, ktoré Twitter ponúka, musia jednoducho prepojiť svoje účty Twitter a Shopify a stiahnuť si aplikáciu Twitter Shopping Manager alebo Twitter for Professionals, ktorá je určená pre profesionálnych predajcov. Pomocou tejto služby budú mať obchodníci prístup aj k službe Location Spotlight, ktorá umožňuje obchodníkom v USA, Kanade, Spojenom kráľovstve a Austrálii zobrazovať na svojom profile na Twitteri otváracie hodiny a súradnice GPS.

Nové nástroje okrem iného umožnia predajcom synchronizovať celý produktový katalóg a ich skladové záznamy. Na rozdiel od minulosti už nebudú musieť manuálne pridávať a spravovať svoje zásoby na každej platforme zvlášť.

Používatelia, ktorí už službu vyskúšali, sa zhodujú, že nové nástroje sú výrazným zlepšením. Možnosť predávať priamo na Twitteri uľahčuje oslovenie zákazníkov a výrazne zjednodušuje proces obchodnej interakcie.

Reklamné kampane na sociálnej sieti, nákup na stránke inzerenta

Po konsolidácii zásob budú môcť obchodníci uvádzať svoje produkty v obchode Twitter Shop a spúšťať reklamné kampane na sociálnej sieti, ale nákupy sa budú uskutočňovať na ich vlastných stránkach. Služby Twitter Shops a Shop Spotlight sú zatiaľ vo fáze beta, ale spoločnosť tvrdí, že budú k dispozícii pre všetkých amerických obchodníkov do konca roka 2022.

Spoločnosť Shopify nedávno podpísala podobné dohody aj s niekoľkými ďalšími veľkými technologickými spoločnosťami. Napríklad so spoločnosťou Apple oznámili novú funkciu priamych platieb Tap to Pay pre iPhony. Už čoskoro budú môcť všetci používatelia služby Shopify využívať funkciu spoločnosti Google, ktorá umožní obchodníkom zobrazovať údaje o zásobách v reálnom čase vo výsledkoch vyhľadávania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+