2 min. čítanie

Twitter a Shopify podpísali dohodu o spolupráci

Spoločnosť Twitter oznámila nové partnerstvo so spoločnosťou Shopify. Na základe tejto dohody spoločnosť Twitter spustí aplikáciu, ktorá bude dostupná všetkým americkým obchodníkom spoločnosti Shopify. Aplikácia umožní integrovať nový ovládací panel, Shopping Manager Twitter, ktorý predajcom pomôže získať ďalšie nákupné funkcie pre svoje profily.

Twitter a Shopify podpísali dohodu o spolupráci

 Synchronizácia produktového katalógu

Obchodníci, ktorí chcú využívať výhody, ktoré Twitter ponúka, musia jednoducho prepojiť svoje účty Twitter a Shopify a stiahnuť si aplikáciu Twitter Shopping Manager alebo Twitter for Professionals, ktorá je určená pre profesionálnych predajcov. Pomocou tejto služby budú mať obchodníci prístup aj k službe Location Spotlight, ktorá umožňuje obchodníkom v USA, Kanade, Spojenom kráľovstve a Austrálii zobrazovať na svojom profile na Twitteri otváracie hodiny a súradnice GPS.

Nové nástroje okrem iného umožnia predajcom synchronizovať celý produktový katalóg a ich skladové záznamy. Na rozdiel od minulosti už nebudú musieť manuálne pridávať a spravovať svoje zásoby na každej platforme zvlášť.

Používatelia, ktorí už službu vyskúšali, sa zhodujú, že nové nástroje sú výrazným zlepšením. Možnosť predávať priamo na Twitteri uľahčuje oslovenie zákazníkov a výrazne zjednodušuje proces obchodnej interakcie.

Reklamné kampane na sociálnej sieti, nákup na stránke inzerenta

Po konsolidácii zásob budú môcť obchodníci uvádzať svoje produkty v obchode Twitter Shop a spúšťať reklamné kampane na sociálnej sieti, ale nákupy sa budú uskutočňovať na ich vlastných stránkach. Služby Twitter Shops a Shop Spotlight sú zatiaľ vo fáze beta, ale spoločnosť tvrdí, že budú k dispozícii pre všetkých amerických obchodníkov do konca roka 2022.

Spoločnosť Shopify nedávno podpísala podobné dohody aj s niekoľkými ďalšími veľkými technologickými spoločnosťami. Napríklad so spoločnosťou Apple oznámili novú funkciu priamych platieb Tap to Pay pre iPhony. Už čoskoro budú môcť všetci používatelia služby Shopify využívať funkciu spoločnosti Google, ktorá umožní obchodníkom zobrazovať údaje o zásobách v reálnom čase vo výsledkoch vyhľadávania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+