Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce

TikTok vo svojej správe What's Next 2025 predstavuje nové trendy a tipy, ktoré môžu e-commerce značky využiť na udržanie relevantnosti a lepšie prepojenie s publikom. Pozrite sa na hlavné body ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, zlepšiť výkonnosť a vytvoriť zmysluplné spojenie s cieľovou skupinou pomocou dátami podložených poznatkov a overených postupov.

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce
Zdroj: Depositphotos

1. Brand Fusion: Vytvárajte prepojenia v rôznych oblastiach

E-commerce značky čoraz viac spolupracujú s rôznorodými tvorcami obsahu, aby oslovili špecifické skupiny zákazníkov. Spolupráca s tvorcami, ktorí zdieľajú autentické poznatky a skúsenosti pomáha budovať dôveru.

Ak chcete hľadať tvorcov, ktorí zodpovedajú hodnotám vašej značky, využite TikTok Creator Marketplace. Vytvoríte tak autentické kampane.

tiktok tipy

Zdroj: TikTok

2. Identita značky: Prispôsobte sa zákazníkom

Spotrebitelia dnes očakávajú, že značky budú odrážať ich hodnoty, ako napríklad inkluzivita, rozmanitosť a udržateľnosť. Na TikToku používateľov obzvlášť zaujímajú jedinečné pohľady a osobné príbehy.

Využívajte komentáre ako živé fokusové skupiny na vylepšenie vašich produktov a ukážte, že vám záleží na potrebách zákazníkov.

3. Katalyzátor tvorivosti: AI zvýši flexibilitu

Umelá inteligencia mení tvorbu obsahu – od nápadov až po produkciu. Značky môžu rýchlo experimentovať a upravovať obsah pomocou nástrojov ako TikTok Symphony Assistant.

Začleňte generatívnu AI pri tvorbe vizuálneho obsahu, personalizáciu kampaní a kreatívne rozprávanie príbehov.

tiktok tipy

Zdroj: TikTok

4. Rozvíjanie konverzácií pre budovanie dôvery

Značky sa stretnú s lepším pochopením, keď zmysluplne komunikujú s používateľmi. Komunitné iniciatívy, živé podujatia a kampane orientované na budovanie vzťahov pomáhajú vášmu publiku cítiť sa ako súčasť tímu.

Využívajte interaktívne prvky ako TikTok LIVE alebo populárne hashtagy. Podporíte tým obojsmernú komunikáciu.

Čo si z toho môže vziať e-commerce?

Pre e-commerce značky ponúka správa o trendoch TikToku na rok 2025 cenné poznatky o tom, ako spojiť technológie s autentickou komunikáciou. Či už ste začínajúca, alebo etablovaná značka, tieto trendy poskytujú praktické stratégie pre rast.

Správa zdôrazňuje partnerstvá s tvorcami obsahu a budovanie dôvery. Tento prístup je obzvlášť relevantný pre online predajcov, ktorí sa chcú odlíšiť na čoraz konkurenčnejšom digitálnom trhu.

Kompletnú správu What’s Next Trend Report od TikToku si môžete stiahnuť tu (vyžaduje e-mail).

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?
3 min. čítanie

Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?

Sociálne médiá už dávno nie sú doménou len mladšej generácie. Čerstvé údaje z prieskumu AMI Digital ukazujú, že aj boomeri, teda ľudia vo vekovej kategórii 65+, trávia online prekvapivo veľa času. Aké platformy využívajú, čo ich na sociálnych sieťach zaujíma a čo by z toho mohli vyťažiť e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál
3 min. čítanie

Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavrel rok 2024 s rastúcimi tržbami, rastúcim počtom aktívnych používateľov a lepším hodnotením reklamy. Platforma sa čoraz viac dostáva do povedomia ako priestor na objavovanie a nakupovanie produktov a potvrdzuje svoj význam v digitálnom marketingu aj e-commerce. Čo stojí za jej úspechom a aké príležitosti prináša značkám a inzerentom?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+