Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

TikTok predstavuje Search Ads Campaign
Zdroj: Depositphotos

Search Ads na TikToku umožňujú značkám umiestňovať reklamy založené na kľúčových slovách priamo do výsledkov vyhľadávania v aplikácii. To profilom dáva väčšiu kontrolu nad tým, ako sa ich reklamy zobrazujú a získavajú nové možnosti cielenia.

Na rozdiel od tradičných reklám v hlavnom feede sú tieto reklamy určené špecificky pre používateľov, ktorí zámerne vyhľadávajú obsah. Vďaka tomu dokážu značky osloviť používateľov v kritickom bode rozhodovania.

TikTok Search Ad

Ako to funguje

Používatelia kliknú na lupu v sekcii „For You“ a zadajú dopyt, ktorý vedie na stránku s výsledkami vyhľadávania. Reklamy sa teraz zobrazia práve medzi týmito výsledkami, čo používateľom uľahčí objavovanie relevantných produktov. Po kliknutí na reklamu môžu používatelia pokračovať v prezeraní výsledkov vyhľadávania.

„Vďaka kampani Search Ads Campaign majú značky plnú kontrolu nad tým, ako sa ich obsah zobrazuje na stránke s výsledkami vyhľadávania TikTok, čím sa zabezpečí, že sa správna kreatíva zobrazí správnym používateľom. V súčasnosti Search Ads Campaign podporuje ciele Traffic aj Web Conversion, čo znamená, že inzerenti môžu optimalizovať svoje kampane z hľadiska rozsahu aj výkonu,“ vysvetľuje TikTok:

Prečo je to dôležité pre e-commerce

E-commerce profesionáli teraz môžu cieliť na používateľov TikToku na základe konkrétnych kľúčových slov, ktoré vyhľadávajú. To poskytuje jedinečnú príležitosť získať návštevnosť a predstaviť svoj produkt ľuďom, ktorí aktívne hľadajú nové produkty alebo informácie.

Firmy so Search Ads reklamami získavajú väčšiu flexibilitu – od výberu kľúčových slov až po formáty kreatív, ako sú video alebo carousel. Nerelevantné slová sa dajú vylúčiť. Tento stupeň kontroly umožňuje lepšie zosúladenie reklám s obsahom, ktorý používatelia hľadajú, čím sa zvyšuje relevancia kampane.

Týždenný podcast UPdate

Podľa TikToku inzerenti, ktorí používajú Search Ads spolu s bežnými reklamami v hlavnom feed-e, zaznamenali v priemere 20 % nárast konverzií pri podobných alebo dokonca nižších nákladoch na získanie zákazníka. Navyše 18 % používateľov, ktorí najprv nereagovali na reklamu v hlavnom feed-e, nakoniec dokončilo akciu po tom, čo videli reklamu vo vyhľadávaní. Pre e-commerce značky to znamená viac príležitostí premeniť záujem na reálne predaje a získať tak lepšie výsledky z kampaní.

Nástroj na návrhy kľúčových slov od TikToku umožňuje inzerentom zabezpečiť, že ich reklamy sú v súlade s relevantnými vyhľadávaniami. To pomáha osloviť dopyt v rôznych kategóriách produktov a medzi rôznymi demografickými skupinami, čím sa zvyšuje efektivita kampaní a dosah na cieľové publikum.

V dobe, kedy je social commerce v obľube a rastie, tu s novým nástrojom prichádza ďalšia príležitosť na zvýšenie návštevnosti a predajov.

|

Často kladené otázky

Čo sú TikTok Search Ads a ako fungujú?

TikTok Search Ads umožňujú značkám umiestňovať reklamy založené na kľúčových slovách priamo do výsledkov vyhľadávania v aplikácii. Dávajú väčšiu kontrolu nad tým, ako sa reklamy zobrazujú a ponúkajú nové možnosti cielenia. Na rozdiel od reklám v hlavnom feede sú tieto reklamy určené špeciálne pre používateľov, ktorí aktívne vyhľadávajú obsah, čím značky oslovujú ľudí v kritickom bode rozhodovania.

Ako využiť TikTok Search Ads na zvýšenie predaja?

V rámci e-commerce sa TikTok Search Ads môžu využívať na cielené oslovenie používateľov na základe konkrétnych kľúčových slov, ktoré vyhľadávajú. Týmto spôsobom je možné získať vysoko motivovanú návštevnosť a predstaviť svoj produkt ľuďom, ktorí aktívne hľadajú nové produkty. TikTok ponúka značkám väčšiu flexibilitu pri výbere kľúčových slov, formátov kreatív a optimalizácii kampaní, čo vedie k vyššej relevantnosti a lepším konverziám. Inzerenti, ktorí kombinujú Search Ads s bežnými reklamami, zaznamenali nárast konverzií až o 20 %.

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025
2 min. čítanie

Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025

Po týždni plnom zmien v spoločnosti Meta a živých diskusií prišiel Instagram s predstavením svojich strategických priorít. Generálny riaditeľ Adam Mosseri načrtáva ambicióznu víziu platformy pre rok 2025, ktorá sa sústreďuje hlavne na nové kreatívne nástroje a lepšie prepojenie používateľov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce
2 min. čítanie

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce

TikTok vo svojej správe What’s Next 2025 predstavuje nové trendy a tipy, ktoré môžu e-commerce značky využiť na udržanie relevantnosti a lepšie prepojenie s publikom. Pozrite sa na hlavné body ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, zlepšiť výkonnosť a vytvoriť zmysluplné spojenie s cieľovou skupinou pomocou dátami podložených poznatkov a overených postupov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Instagram zverejnil 5 chýb, ktoré obmedzujú váš dosah
4 min. čítanie

Instagram zverejnil 5 chýb, ktoré obmedzujú váš dosah

Ak chcete, aby vaša značka zažiarila a dostala sa k čo najviac ľuďom, je dôležité vedieť, čo na platforme funguje a čomu sa, naopak, vyhnúť. Instagram nedávno zverejnil zoznam chýb, ktoré môžu obmedziť váš dosah. Aby vaša snaha pri tvorbe a plánovaní príspevkov prinášala ovocie, pripravili sme jednoduchý prehľad spolu s príkladmi

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+