1 min. čítanie

Temu pôsobí už na šiestich trhoch Európy. Marketplace prichádza do Holandska

Internetové trhovisko Temu bolo nedávno sprístupnené v holandčine. Aplikácia, za ktorou stojí spoločnosť Pinduoduo je konkurentom AliExpressu.

Temu pôsobí už na šiestich trhoch Európy. Marketplace prichádza do Holandska

Internetové trhovisko Temu bolo nedávno sprístupnené v holandčine. Aplikácia, za ktorou stojí spoločnosť Pinduoduo je konkurentom AliExpressu. Predajcovia na trhovisku pochádzajú prevažne z Číny. 

PDD Holding je materská spoločnosť, ktorá stojí za spoločnosťou Pinduoduo a novou medzinárodnou aplikáciou pre elektronický obchod Temu. Je to jedna z najväčších čínskych technologických spoločností, ktorej tržby v poslednom štvrťroku 2022 dosiahli 5,8 miliardy USD (nárast o 46 %).

Týždenný podcast UPdate

Expresne rýchla expanzia

Začiatkom tohto roka sa aplikácia rozšírila do Kanady, Austrálie a na Nový Zéland. Od konca apríla je k dispozícii aj v Spojenom kráľovstve, Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku a Holandsku. V Spojených štátoch je Temu už teraz jednou z najobľúbenejších aplikácií elektronického obchodu.

Čínsky marketplace Temu zobral Európu útokom koncom apríla.

Temu je od minulého týždňa k dispozícii v holandčine. Holanďania môžu využívať služby platobnej brány iDeal. Novinkou je nákup ďalších produktov aj po zadaní objednávky. Produkty od iných predajcov sa nakoniec zlúčia do jednej zásielky.

Dublinská kancelária

Minulý týždeň sa v médiách objavila správa, že spoločnosť PDD presunula svoje sídlo z Číny do Írska. Spoločnosť to popiera a tvrdí, že jej ústredie sa stále nachádza v Šanghaji. Dublinská kancelária slúži ako právna registrácia PDD pre cezhraničné operácie Temu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov
3 min. čítanie

Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov

Hoci módne trendy do určitej miery formujú módne preferencie spotrebiteľov, najnovší výskum GLAMI Fashion (Re)search ukazuje, že pri nákupe oblečenia stále prevládajú stereotypy, a to ako z hľadiska štandardov krásy a postavy, tak aj veku. V dôsledku toho tretina Čechov radšej vynecháva letné aktivity, aby neodhalila svoje telo, a tretina Čechov nad 55 rokov pociťuje […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+