2 min. čítanie

Tone of voice

Označenie tone of voice označuje spôsob, ako firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, či zákazníkom tyká alebo vyká.

Označenie tone of voice označuje spôsob, ako firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, či zákazníkom tyká alebo vyká. Taktiež to, či v rámci komunikácie využíva humor alebo skôr vážny prejav. To však nie je všetko.

Čo všetko patrí pod tone of voice?

Okrem spomínaných pod tone of voice patria tiež:

  • používané farby v rámci vizuálu
  • typ písma
  • zvuk v reklame.

A množstvo ďalšieho.

Tone of voice je dôležitý

Síce to tak nevyzerá, no tone of voice je dôležitá súčasť dobrej marketingovej stratégie. Ak ho má firma správny, vie pritiahnuť veľké množstvo ľudí. Z tých sa neskôr môžu stať zákazníci.

Pomocou tohto parametra sa firmy či značky vedia aj odlíšiť od ostatných. Nehovoriac o tom, že komunikáciou pôsobia na emócie ľudí.

Príklad v praxi

Väčšina značiek orientovaných na mladých ľudí volí tykanie a voľnejší spôsob komunikácie. V reklamách často využívajú vtipy. Na sociálnych sieťach zas vtipné obrázky, tzv. memes.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Na českom trhu sa darí online objednávkam služieb
2 min. čítanie

Na českom trhu sa darí online objednávkam služieb

Nákup služieb online v Česku vykonalo najviac spotrebiteľov v doterajšom priebehu roka. Podľa pravidelného výskumu Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK) to v júni bolo viac ako 28 % internetových užívateľov. V predchádzajúcich mesiacoch bola zvyčajná hodnota o tri až štyri percentuálne body nižšia.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+