1 min. čítanie

Tone of voice

Označenie tone of voice označuje spôsob, ako firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, či zákazníkom tyká alebo vyká.

Označenie tone of voice označuje spôsob, ako firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, či zákazníkom tyká alebo vyká. Taktiež to, či v rámci komunikácie využíva humor alebo skôr vážny prejav. To však nie je všetko.

Čo všetko patrí pod tone of voice?

Okrem spomínaných pod tone of voice patria tiež:

  • používané farby v rámci vizuálu
  • typ písma
  • zvuk v reklame.

A množstvo ďalšieho.

Tone of voice je dôležitý

Síce to tak nevyzerá, no tone of voice je dôležitá súčasť dobrej marketingovej stratégie. Ak ho má firma správny, vie pritiahnuť veľké množstvo ľudí. Z tých sa neskôr môžu stať zákazníci.

Pomocou tohto parametra sa firmy či značky vedia aj odlíšiť od ostatných. Nehovoriac o tom, že komunikáciou pôsobia na emócie ľudí.

Príklad v praxi

Väčšina značiek orientovaných na mladých ľudí volí tykanie a voľnejší spôsob komunikácie. V reklamách často využívajú vtipy. Na sociálnych sieťach zas vtipné obrázky, tzv. memes.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
3 min. čítanie

Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali

Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge