1 min. čítanie

Tone of voice

Označenie tone of voice označuje spôsob, ako firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, či zákazníkom tyká alebo vyká.

Označenie tone of voice označuje spôsob, ako firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, či zákazníkom tyká alebo vyká. Taktiež to, či v rámci komunikácie využíva humor alebo skôr vážny prejav. To však nie je všetko.

Čo všetko patrí pod tone of voice?

Okrem spomínaných pod tone of voice patria tiež:

  • používané farby v rámci vizuálu
  • typ písma
  • zvuk v reklame.

A množstvo ďalšieho.

Tone of voice je dôležitý

Síce to tak nevyzerá, no tone of voice je dôležitá súčasť dobrej marketingovej stratégie. Ak ho má firma správny, vie pritiahnuť veľké množstvo ľudí. Z tých sa neskôr môžu stať zákazníci.

Pomocou tohto parametra sa firmy či značky vedia aj odlíšiť od ostatných. Nehovoriac o tom, že komunikáciou pôsobia na emócie ľudí.

Príklad v praxi

Väčšina značiek orientovaných na mladých ľudí volí tykanie a voľnejší spôsob komunikácie. V reklamách často využívajú vtipy. Na sociálnych sieťach zas vtipné obrázky, tzv. memes.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+