SWOT analýza je strategickým marketingovým nástrojom, ktorý označuje komplexnú vnútornú aj vonkajšiu analýzu projektu, alebo prostredia organizácie. Zameriava sa na silné a slabé stránky, ktoré vychádzajú z interného prostredia a príležitosti a hrozby, ktoré vychádzajú z externého prostredia. Mala by nasledovať po definovaní si jasného cieľa, inak môže byť zbytočná, ale ak je táto analýza správne využitá, môže byť vhodným nástrojom na dosiahnutie cieľa.
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]