1 min. čítanie

Remarketing

Remarketing, alebo retargeting je nástroj, ako opäť osloviť užívateľov, ktorí už navštívili eshop, ale opustili ho bez konverzie. Sú veľmi dôležité a tiež aj efektívne.

Remarketing, alebo retargeting je nástroj, ako opäť osloviť užívateľov, ktorí už navštívili eshop, ale opustili ho bez konverzie. Sú veľmi dôležité a tiež aj efektívne. Po opustení eshopu zákazníkom sa im v rámci reklamnej siete zobrazuje reklama s produktom, o ktorý mal daný zákazník záujem. Pomocou vysokej relevancie reklamy je možno s vysokou presnosťou zacieliť na to správne publikum a dosiahnuť tak čo najvyšší zisk, pretože je potencionálnemu zákazníkovi stále na očiach.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. čítanie

Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozširuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, ktorá má zlepšiť presnosť údajov o doprave pri produktoch. Novinka s názvom Automatic Shipping Updates (automatické aktualizácie dopravy) zatiaľ funguje len v USA, no už teraz sa do nej môžu zapojiť aj e-shopy z iných krajín. Ako táto novinka funguje, čo vie ovplyvniť a prečo by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge