Remarketing, alebo retargeting je nástroj, ako opäť osloviť užívateľov, ktorí už navštívili eshop, ale opustili ho bez konverzie. Sú veľmi dôležité a tiež aj efektívne. Po opustení eshopu zákazníkom sa im v rámci reklamnej siete zobrazuje reklama s produktom, o ktorý mal daný zákazník záujem. Pomocou vysokej relevancie reklamy je možno s vysokou presnosťou zacieliť na to správne publikum a dosiahnuť tak čo najvyšší zisk, pretože je potencionálnemu zákazníkovi stále na očiach.
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.