1 min. čítanie

Infografika

Zaujať pozornosť ľudí je v dnešnej dobe čoraz ťažšie. Jedným z efektívnych prostriedkov, ako na to, je infografika.

Zaujať pozornosť ľudí je v dnešnej dobe čoraz ťažšie. Jedným z efektívnych prostriedkov, ako na to, je infografika. Ide o obrázok, v ktorom rozoberáte určité informácie. Môže ísť o jednoduchšie alebo ťažšie témy, návody, triky či rady.

Ľudia ju majú radi

Ľudia majú infografiky veľmi radi. V príjemne spracovanom obrázku nájdu vždy zaujímavé informácie. Dokonca, niektoré náročné témy sa prostredníctvom nej dajú vysvetliť omnoho jednoduchšie.

V infografike najčastejšie pracujete s grafmi, tabuľkami alebo rôznymi vzorcami. Viac pozornosti sa venuje celkovému spracovaniu ako slovám.

Dôležité je vybrať správnu kombináciu farieb, ktorá ľudí pritiahne. V rámci nej nezabúdajte ani na farbu písma. Text by mal byť ľahko čitateľný a dobre viditeľný.

Vizuálny obsah má viac pozornosti

A prečo je infografika tak obľúbená? Vizuálny obsah má dnes oveľa viac pozornosti ako text. Nie každý si nájde čas prečítať dlhý, niekoľkostranový článok.

Infografika predstavuje niečo, čo za krátky čas vysvetlí aj náročnejšie témy. Okrem textu ponúka grafy, štatistiky či porovnania.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
3 min. čítanie

Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali

Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge