CPO – Cost per order, čo znamená cena za objednávku, je termín, ktorý označuje náklady na objednávku kampane, alebo internetovej reklamy. Táto cena sa vypočíta delením nákladov na reklamu počtom úspešných objednávok. Účelom tohto výpočtu je zistenie toho, aké náklady sú potrebné na to, aby bola získaná objednávka. Ak je hlavným účelom tejto formy marketingu práve generovanie predaja, tak je cena za objednávku preferovaný spôsob merania týchto údajov.
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]