Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Brand

Brand, v preklade značka, je meno, špecifický symbol, logo, ktoré odlišujú jedného konkurenta na trhu od druhého. Rôznymi formami sa snažia diferencovať sa od seba a takto vyniknúť na trhu medzi ostatnou konkurenciou.

Brand, v preklade značka, je meno, špecifický symbol, logo, ktoré odlišujú jedného konkurenta na trhu od druhého. Rôznymi formami sa snažia diferencovať sa od seba a takto vyniknúť na trhu medzi ostatnou konkurenciou. Efektívne a kvalitné využitie značky môže pomôcť k vyššiemu predaju. Firmy využívajú rôzne stratégie budovania svojich značiek, ktoré sa týkajú rôznych aspektov podnikania. Či už ide o samotný názov spoločnosti, alebo ich produktov, ktoré sa snažia vytvoriť tak, aby sa dali ľahko rozlíšiť. Práve prostredníctvom ľahkej rozlíšiteľnosti komunikujú veľmi jednoducho komplexné odkazy a majú silný emocionálny náboj, vďaka ktorému priťahujú pozornosť, či už zákazníkov, alebo aj médií. V dnešnej dobe majú značky veľmi silnú rolu, pretože sa stávajú symbolmi, napríklad ekonomickými či politickými.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+