1 min. čítanie

Brand

Brand, v preklade značka, je meno, špecifický symbol, logo, ktoré odlišujú jedného konkurenta na trhu od druhého. Rôznymi formami sa snažia diferencovať sa od seba a takto vyniknúť na trhu medzi ostatnou konkurenciou.

Brand, v preklade značka, je meno, špecifický symbol, logo, ktoré odlišujú jedného konkurenta na trhu od druhého. Rôznymi formami sa snažia diferencovať sa od seba a takto vyniknúť na trhu medzi ostatnou konkurenciou. Efektívne a kvalitné využitie značky môže pomôcť k vyššiemu predaju. Firmy využívajú rôzne stratégie budovania svojich značiek, ktoré sa týkajú rôznych aspektov podnikania. Či už ide o samotný názov spoločnosti, alebo ich produktov, ktoré sa snažia vytvoriť tak, aby sa dali ľahko rozlíšiť. Práve prostredníctvom ľahkej rozlíšiteľnosti komunikujú veľmi jednoducho komplexné odkazy a majú silný emocionálny náboj, vďaka ktorému priťahujú pozornosť, či už zákazníkov, alebo aj médií. V dnešnej dobe majú značky veľmi silnú rolu, pretože sa stávajú symbolmi, napríklad ekonomickými či politickými.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+