2 min. čítanie

See – Think – Do – Care model

V rámci online marketingu sa môžete stretnúť s niekoľkými praktickými modelmi. Medzi ne sa radí aj See – Think – Do – Care známy pod skratkou STDC.

V rámci online marketingu sa môžete stretnúť s niekoľkými praktickými modelmi. Medzi ne sa radí aj See – Think – Do – Care známy pod skratkou STDC. Ide o model zobrazujúci nákupné fázy zákazníka, vďaka čomu vie firme pomôcť v mnohých smeroch.

See

V prvej fáze sa ľudia ešte nenazývajú zákazníkmi. Je to preto, lebo vašu firmu nepoznajú. Dôležité je určitým spôsobom zaujať a získať pozornosť. Musí si vás zapamätať, aby sa mohol vrátiť.

Think

Kým v prvej fáze sa človek ešte len rozhliada, vo fáze Think už premýšľa. Vaša značka ho zaujala, a preto rozmýšľa nad kúpou produktu alebo služby. Porovnáva jednotlivé produkty a sleduje výhody a nevýhody.

Do

V tejto fáze sa z človeka stáva zákazník, ktorý je pripravený niečo kúpiť. Celý proces sa snažte zjednodušiť a spríjemniť, napríklad viacerými spôsobmi platby. Zákazník by sa mal dostať až k poslednému kroku odoslania objednávky.

Care

Odoslanou objednávkou to nekončí. O existujúcich zákazníkov sa musíte postarať. Budujte si dobré vzťahy so zákazníkmi, aby sa do obchodu vracali.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok