Zaujíma ma
1. apríla 2020
1. apríla 2020

See – Think – Do – Care model

V rámci online marketingu sa môžete stretnúť s niekoľkými praktickými modelmi. Medzi ne sa radí aj See – Think – Do – Care známy pod skratkou STDC. Ide o model zobrazujúci nákupné fázy zákazníka, vďaka čomu vie firme pomôcť v mnohých smeroch.

See

V prvej fáze sa ľudia ešte nenazývajú zákazníkmi. Je to preto, lebo vašu firmu nepoznajú. Dôležité je určitým spôsobom zaujať a získať pozornosť. Musí si vás zapamätať, aby sa mohol vrátiť.

Think

Kým v prvej fáze sa človek ešte len rozhliada, vo fáze Think už premýšľa. Vaša značka ho zaujala, a preto rozmýšľa nad kúpou produktu alebo služby. Porovnáva jednotlivé produkty a sleduje výhody a nevýhody.

Do

V tejto fáze sa z človeka stáva zákazník, ktorý je pripravený niečo kúpiť. Celý proces sa snažte zjednodušiť a spríjemniť, napríklad viacerými spôsobmi platby. Zákazník by sa mal dostať až k poslednému kroku odoslania objednávky.

Care

Odoslanou objednávkou to nekončí. O existujúcich zákazníkov sa musíte postarať. Budujte si dobré vzťahy so zákazníkmi, aby sa do obchodu vracali.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk


Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.