2 min. čítanie

Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovať online marketing

Do roku 2029 sa chce spoločnosť Dotidot stať komplexným marketingovým riešením, ktoré možno použiť na riadenie takmer všetkého výkonnostného marketingu.

Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovať online marketing

Investícia od Reflex Capital

PPC Bee mení svoj názov na Dotidot. Rebranding nasleduje po investícii, ktorú spoločnosť získala od spoločnosti Reflex Capital Ondřeja Fryca. Keďže PPC Bee sa nezameriavala výlučne na PPC, zmena bola nevyhnutná, vysvetlili zástupcovia spoločnosti. 

Dotidot je riešenie na automatizáciu marketingu. Vďaka Dotidotu môžu klienti transformovať údaje, spúšťať automatizačné kampane, merať ich a vyhodnocovať. Dotidot sa taktiež chystá za hranice. V súčasnosti tento nástroj používajú tisíce klientov vo viac ako 50 krajinách. V priebehu roka nastúpilo do rôznych oddelení 12 nových členov, celkovo v spoločnosti Dotidot pracuje 31 odborníkov.

“Cieľom Dotidotu je stať sa komplexným riešením pre automatizáciu online marketingu v Českej republike, na Slovensku a na zahraničných trhoch. Vieme, že sme na dobrej ceste. Potvrdzujú to už aj naši najväčší klienti, ktorí dnes využívajú všetky možnosti Dotidotu. A my ich podporujeme tým, že neustále pridávame nové reklamné systémy, formáty alebo celé funkcie, ktoré na trhu ešte chýbajú,” hovorí Pavel Vachek, generálny riaditeľ spoločnosti Dotidot.

Do roku 2022 spravovala spoločnosť PPC Bee kampane v hodnote desiatok miliónov eur v rámci marketingových rozpočtov svojich klientov. Aplikáciu využívali e-commerce projekty ako Alza, Mall, Vivantis, Zoot, Notino, porovnávače Heureka, Zboží.cz alebo agentúry ako Acomware, Publicis Groupe a Dexfinity.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+