2 min. čítanie

Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovať online marketing

Do roku 2029 sa chce spoločnosť Dotidot stať komplexným marketingovým riešením, ktoré možno použiť na riadenie takmer všetkého výkonnostného marketingu.

Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovať online marketing

Investícia od Reflex Capital

PPC Bee mení svoj názov na Dotidot. Rebranding nasleduje po investícii, ktorú spoločnosť získala od spoločnosti Reflex Capital Ondřeja Fryca. Keďže PPC Bee sa nezameriavala výlučne na PPC, zmena bola nevyhnutná, vysvetlili zástupcovia spoločnosti. 

Dotidot je riešenie na automatizáciu marketingu. Vďaka Dotidotu môžu klienti transformovať údaje, spúšťať automatizačné kampane, merať ich a vyhodnocovať. Dotidot sa taktiež chystá za hranice. V súčasnosti tento nástroj používajú tisíce klientov vo viac ako 50 krajinách. V priebehu roka nastúpilo do rôznych oddelení 12 nových členov, celkovo v spoločnosti Dotidot pracuje 31 odborníkov.

“Cieľom Dotidotu je stať sa komplexným riešením pre automatizáciu online marketingu v Českej republike, na Slovensku a na zahraničných trhoch. Vieme, že sme na dobrej ceste. Potvrdzujú to už aj naši najväčší klienti, ktorí dnes využívajú všetky možnosti Dotidotu. A my ich podporujeme tým, že neustále pridávame nové reklamné systémy, formáty alebo celé funkcie, ktoré na trhu ešte chýbajú,” hovorí Pavel Vachek, generálny riaditeľ spoločnosti Dotidot.

Do roku 2022 spravovala spoločnosť PPC Bee kampane v hodnote desiatok miliónov eur v rámci marketingových rozpočtov svojich klientov. Aplikáciu využívali e-commerce projekty ako Alza, Mall, Vivantis, Zoot, Notino, porovnávače Heureka, Zboží.cz alebo agentúry ako Acomware, Publicis Groupe a Dexfinity.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+