2 min. čítanie

Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovať online marketing

Do roku 2029 sa chce spoločnosť Dotidot stať komplexným marketingovým riešením, ktoré možno použiť na riadenie takmer všetkého výkonnostného marketingu.

Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovať online marketing

Investícia od Reflex Capital

PPC Bee mení svoj názov na Dotidot. Rebranding nasleduje po investícii, ktorú spoločnosť získala od spoločnosti Reflex Capital Ondřeja Fryca. Keďže PPC Bee sa nezameriavala výlučne na PPC, zmena bola nevyhnutná, vysvetlili zástupcovia spoločnosti. 

Dotidot je riešenie na automatizáciu marketingu. Vďaka Dotidotu môžu klienti transformovať údaje, spúšťať automatizačné kampane, merať ich a vyhodnocovať. Dotidot sa taktiež chystá za hranice. V súčasnosti tento nástroj používajú tisíce klientov vo viac ako 50 krajinách. V priebehu roka nastúpilo do rôznych oddelení 12 nových členov, celkovo v spoločnosti Dotidot pracuje 31 odborníkov.

„Cieľom Dotidotu je stať sa komplexným riešením pre automatizáciu online marketingu v Českej republike, na Slovensku a na zahraničných trhoch. Vieme, že sme na dobrej ceste. Potvrdzujú to už aj naši najväčší klienti, ktorí dnes využívajú všetky možnosti Dotidotu. A my ich podporujeme tým, že neustále pridávame nové reklamné systémy, formáty alebo celé funkcie, ktoré na trhu ešte chýbajú,“ hovorí Pavel Vachek, generálny riaditeľ spoločnosti Dotidot.

Do roku 2022 spravovala spoločnosť PPC Bee kampane v hodnote desiatok miliónov eur v rámci marketingových rozpočtov svojich klientov. Aplikáciu využívali e-commerce projekty ako Alza, Mall, Vivantis, Zoot, Notino, porovnávače Heureka, Zboží.cz alebo agentúry ako Acomware, Publicis Groupe a Dexfinity.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+