2 min. čítanie

Rast zisku o 216 %! GymBeam pokračuje v raste a prekonáva plánované výsledky

Spoločnosť GymBeam je dlhodobo najlepším hráčom v oblasti elektronického obchodu v strednej a východnej Európe. Prvé tri štvrťroky roku 2023 sú toho jasným dôkazom. Úspech dosahuje na všetkých pätnástich trhoch, na ktorých pôsobí. Najväčšie sú napríklad na jednom z najmladších trhov - v Taliansku, kde tržby prvýkrát prekročili 24 miliónov Kč.

Rast zisku o 216 %! GymBeam pokračuje v raste a prekonáva plánované výsledky

Medziročný nárast o takmer 70 %

Za prvé tri štvrťroky tohto roka dosiahla spoločnosť tržby vo výške 2,9 miliardy Kč s medziročným nárastom takmer 70 %. Do konca roka by to mohlo byť ešte o miliardu viac. Najvýraznejší rast zaznamenali v Poľsku, Grécku a už spomínanom Taliansku. Výrazný nárast zaznamenáva aj v počte návštevníkov, a to o 46 % v porovnaní s minulým rokom a o 10 % v porovnaní s predchádzajúcim štvrťrokom.

GymBeam počas nedávneho jesenného výpredaja dosiahol aj niekoľko ďalších rekordov – rekordný obrat takmer 400 miliónov korún len za 30 dní a rekord v balení a expedícii, keď za jediný deň bolo odoslaných 19 000 balíkov obsahujúcich celkovo 150 000 výrobkov. Tento výkonnostný skok zahŕňal 160 % medziročný nárast obratu z predaja a 216 % nárast zisku.

Novinkou pre spoločnosť GymBeam je vydanie a zverejnenie prvej správy ESG. Tá porovnáva jednotlivé ukazovatele z rokov 2021 a 2022 s cieľom poskytnúť komplexný pohľad na to, ako si spoločnosť GymBeam vedie v oblasti spoločenskej zodpovednosti, správy a riadenia spoločností a environmentálnej udržateľnosti. Jedným z dôvodov vypracovania tejto správy je okrem iného aj jej následné zdieľanie so všetkými zamestnancami na všetkých pozíciách.

„Transparentnosť a otvorená komunikácia s našimi zamestnancami je pre nás kľúčová. Pravidelné zdieľanie informácií týkajúcich sa našich splnených a stanovených cieľov zvyšuje hrdosť zamestnancov na ich prácu a úsilie, ktoré vynakladajú na náš spoločný cieľ, je dôležité pre budovanie pozitívnej pracovnej kultúry a angažovanosti.“ hovorí Dalibor Cicman, generálny riaditeľ spoločnosti.

Vízia spoločnosti sa neustále vyvíja a tieto štvrťročné výsledky spolu s informáciami zo správy ESG sú jasným dôkazom silnej pozície spoločnosti na trhu a jej odhodlania neustále rásť a inovovať.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenskí manažéri chcú od AI úsporu času, no boja sa o dáta a kontrolu
2 min. čítanie

Slovenskí manažéri chcú od AI úsporu času, no boja sa o dáta a kontrolu

Takmer polovica slovenských firiem už využíva riešenia s umelou inteligenciou a ďalšie s nimi experimentujú. Manažéri si od AI sľubujú najmä úsporu času a nových zákazníkov, no zároveň priznávajú, že jej úplne neveria. Len 43 % je presvedčených, že sa na ňu dá spoľahnúť. Prieskum Ipsosu pre SAP tak ukazuje rozpor medzi vysokými očakávaniami a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Popularita výdajných boxov u Slovákov stále rastie: doručovanie cez Packetu už nie je voliteľná možnosť, ale konkurenčná výhoda
4 min. čítanie

Popularita výdajných boxov u Slovákov stále rastie: doručovanie cez Packetu už nie je voliteľná možnosť, ale konkurenčná výhoda

Výdajné boxy sa na Slovensku stali bežnou súčasťou každodenného života a väčšina zákazníkov si bez nich svoje online nákupy nevie predstaviť. 84 % Slovákov vníma výdajné boxy ako prínos pre zákazníka – či už z pohľadu pohodlia, bezpečnosti alebo udržateľnosti. A až 86% zákazníkov e-shopov využíva boxy aspoň príležitostne. Vyplýva to z augustového prieskumu spoločnosti […]

Anton Kukučka Anton Kukučka
Marketing Manager, Packeta Slovakia
Digitálne PR 2.0: Ako umelá inteligencia mení svet PR
12 min. čítanie

Digitálne PR 2.0: Ako umelá inteligencia mení svet PR

Marketing sa mení na dennej báze, avšak máloktoré zmeny boli také zásadné ako príchod AI Overviews (tzv. AI prehľadov) do výsledkov vyhľadávania. Integrácia AI Overviews mení nielen spôsob, akým vyhľadávame informácie, ale aj to, ako tvoríme obsah. Aký je vzťah medzi digitálnym PR a SEO v súčasnosti? Akým spôsobom by mali značky pracovať na zlepšovaní […]

Lenka Fabianova Lenka Fabianova
Marketingová manažérka SK & CZ, WhitePress®