2 min. čítanie

Rast zisku o 216 %! GymBeam pokračuje v raste a prekonáva plánované výsledky

Spoločnosť GymBeam je dlhodobo najlepším hráčom v oblasti elektronického obchodu v strednej a východnej Európe. Prvé tri štvrťroky roku 2023 sú toho jasným dôkazom. Úspech dosahuje na všetkých pätnástich trhoch, na ktorých pôsobí. Najväčšie sú napríklad na jednom z najmladších trhov - v Taliansku, kde tržby prvýkrát prekročili 24 miliónov Kč.

Rast zisku o 216 %! GymBeam pokračuje v raste a prekonáva plánované výsledky

Medziročný nárast o takmer 70 %

Za prvé tri štvrťroky tohto roka dosiahla spoločnosť tržby vo výške 2,9 miliardy Kč s medziročným nárastom takmer 70 %. Do konca roka by to mohlo byť ešte o miliardu viac. Najvýraznejší rast zaznamenali v Poľsku, Grécku a už spomínanom Taliansku. Výrazný nárast zaznamenáva aj v počte návštevníkov, a to o 46 % v porovnaní s minulým rokom a o 10 % v porovnaní s predchádzajúcim štvrťrokom.

GymBeam počas nedávneho jesenného výpredaja dosiahol aj niekoľko ďalších rekordov – rekordný obrat takmer 400 miliónov korún len za 30 dní a rekord v balení a expedícii, keď za jediný deň bolo odoslaných 19 000 balíkov obsahujúcich celkovo 150 000 výrobkov. Tento výkonnostný skok zahŕňal 160 % medziročný nárast obratu z predaja a 216 % nárast zisku.

Novinkou pre spoločnosť GymBeam je vydanie a zverejnenie prvej správy ESG. Tá porovnáva jednotlivé ukazovatele z rokov 2021 a 2022 s cieľom poskytnúť komplexný pohľad na to, ako si spoločnosť GymBeam vedie v oblasti spoločenskej zodpovednosti, správy a riadenia spoločností a environmentálnej udržateľnosti. Jedným z dôvodov vypracovania tejto správy je okrem iného aj jej následné zdieľanie so všetkými zamestnancami na všetkých pozíciách.

„Transparentnosť a otvorená komunikácia s našimi zamestnancami je pre nás kľúčová. Pravidelné zdieľanie informácií týkajúcich sa našich splnených a stanovených cieľov zvyšuje hrdosť zamestnancov na ich prácu a úsilie, ktoré vynakladajú na náš spoločný cieľ, je dôležité pre budovanie pozitívnej pracovnej kultúry a angažovanosti.“ hovorí Dalibor Cicman, generálny riaditeľ spoločnosti.

Vízia spoločnosti sa neustále vyvíja a tieto štvrťročné výsledky spolu s informáciami zo správy ESG sú jasným dôkazom silnej pozície spoločnosti na trhu a jej odhodlania neustále rásť a inovovať.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+