1 min. čítanie

Push marketing

Push marketing je taká marketingová taktika, pri ktorej sa značka snaží svoje produkty a služby priamo predstaviť zákazníkom. Môže byť vo forme klasickej bannerovej reklamy, ale aj v prípade, že obchody ponúkajú zľavnené produkty priamo zákazníkom.

Push marketing je taká marketingová taktika, pri ktorej sa značka snaží svoje produkty a služby priamo predstaviť zákazníkom. Môže byť vo forme klasickej bannerovej reklamy, ale aj v prípade, že obchody ponúkajú zľavnené produkty priamo zákazníkom. Je opakom pull marketingu, a viac sa snaží priniesť svoje produkty priamo k potencionálnemu zákazníkovi.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
4 min. čítanie

Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky

Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge