1 min. čítanie

Pricemania bez Michala Krála a ako vedia konzultanti pomôcť e-shopom (Michal Král, Pricemania)

Pricemania pôsobí na slovenskom trhu už pekných pár rokov. Aj keď dokázala v minulosti držať krok s medzinárodnými hráčmi ako Heuréka, postupom času sa narazila na svoje limity. A nepomáha tomu ani Google, ktorý stále viac preferuje seba. Ako vyzerá Pricemania bez jej zakladateľa, čo je jeho nový projekt a ako bude rozvíjať e-commerce na Slovensku nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Michal Král, zakladateľ Pricemania.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:06 Majú porovnávače cien na trhu stále svoje miesto a budúcnosť?
  • 02:29 Ako do toho celého zasiahol Google shopping?
  • 03:55 Prečo sa Michal stiahol z pozície CEO Pricemania?
  • 05:47 Čo sa u Michala zmenilo za posledných 5 rokov?
  • 10:38 Prečo začala Pricemania strácať tempo oproti Heuréke?
  • 15:07 Čo môžu robiť malé e-shopy proti medzinárodnej konkurencii?
  • 19:10 Musia hľadať porovnávače nové cesty získavania návštev?
  • 22:00 Čo je to projekt Eshopový kráľ?
  • 25:01 Ako plánuje Michal fungovať s klientami vrámci nového projektu?
  • 30:13 Odkiaľ vychádza know-how Michala Krála?
  • 32:46 Kde sa vidí Michal o 5 rokov s jeho projektom?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Search Ads na TikToku, Boomeri ako príležitosť pre e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024
7 min. čítanie

Search Ads na TikToku, Boomeri ako príležitosť pre e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024

V októbri sme si prešli skutočne mnoho zaujímavých tém, ktoré vedia priniesť iný pohľad aj na vaše podnikanie. Rozoberali sme novinky v TikToku, kde je možné inzerovať aj vo vyhľadávaní, Baby Boomers ako príležitosť pre online nakupovanie, ale aj novinky v Google shoppingu, či PayPal Ads. Taktiež sme sa pozreli aj na možnosti blokovania nevhodného […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Od inšpirácie ku konverziám: Ako využiť Pinterest pre úspech v e-commerce (Andrej Sopka, Targetovo)
5 min. čítanie

Od inšpirácie ku konverziám: Ako využiť Pinterest pre úspech v e-commerce (Andrej Sopka, Targetovo)

Pinterest sa stáva čoraz populárnejším nie len ako klasická sieť, ale taktiež v marketingových kruhoch. Možnosť inzerovania a dobrého konverzného pomeru je niečo, čo tam ťahá nových klientov. Je tam ale nejaká pridaná hodnota oproti napríklad Mete? Prečo inzerovať na Pintereste, či sledovať rovnaké metriky ako na iných sieťach a čo je najväčšou príležitosťou pre […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+