V rozhovore sa dozviete:
- 01:06 Majú porovnávače cien na trhu stále svoje miesto a budúcnosť?
- 02:29 Ako do toho celého zasiahol Google shopping?
- 03:55 Prečo sa Michal stiahol z pozície CEO Pricemania?
- 05:47 Čo sa u Michala zmenilo za posledných 5 rokov?
- 10:38 Prečo začala Pricemania strácať tempo oproti Heuréke?
- 15:07 Čo môžu robiť malé e-shopy proti medzinárodnej konkurencii?
- 19:10 Musia hľadať porovnávače nové cesty získavania návštev?
- 22:00 Čo je to projekt Eshopový kráľ?
- 25:01 Ako plánuje Michal fungovať s klientami vrámci nového projektu?
- 30:13 Odkiaľ vychádza know-how Michala Krála?
- 32:46 Kde sa vidí Michal o 5 rokov s jeho projektom?