Zaujíma ma
27. októbra 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
27. októbra 2022

Ako sa na Slovensku robí politický marketing? (Gabriel Tóth, Katedra Komunikácie)

2 min čítanie

Katedra Komunikácie je netradičný názov marketingovej agentúry, ktorá sa v značnej miere venuje aj politickým kampaniam. Založil a vedie ju z pozície CEO Gabriel Tóth, skúsený PR špecialista. V tomto rozhovore nám porozprával, ako skutočne funguje politický marketing na Slovensku.

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:32 Ako sa líši politický marketing na Slovensku a na západe?
  • 05:34 Kde zháňajú peniaze na kampaň nezávislí kandidáti?
  • 09:08 Ako sa odlišujú kampane v malej obci a vo veľkých mestách?
  • 11:24 Prečo je na billboardoch tak málo informácií?
  • 13:38 Ako vstúpil politický marketing do éry sociálnych sietí?
  • 17:28 Prežili by antisystémové strany bez sociálnych médií?
  • 20:12 Prečo s niektorými politickými subjektmi Katedra Komunikácie nepracuje?
  • 24:41 Môže sa politický marketing u nás transformovať do dlhodobých kampaní?
  • 28:53 Ako si rozložiť rozpočet na kampaň?
  • 30:31 O čom je príklad komunikácie bratislavského primátora?

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projekt Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Posledné
Obľúbené