1 min. čítanie

Ako sa na Slovensku robí politický marketing? (Gabriel Tóth, Katedra Komunikácie)

Katedra Komunikácie je netradičný názov marketingovej agentúry, ktorá sa v značnej miere venuje aj politickým kampaniam. Založil a vedie ju z pozície CEO Gabriel Tóth, skúsený PR špecialista. V tomto rozhovore nám porozprával, ako skutočne funguje politický marketing na Slovensku.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:32 Ako sa líši politický marketing na Slovensku a na západe?
  • 05:34 Kde zháňajú peniaze na kampaň nezávislí kandidáti?
  • 09:08 Ako sa odlišujú kampane v malej obci a vo veľkých mestách?
  • 11:24 Prečo je na billboardoch tak málo informácií?
  • 13:38 Ako vstúpil politický marketing do éry sociálnych sietí?
  • 17:28 Prežili by antisystémové strany bez sociálnych médií?
  • 20:12 Prečo s niektorými politickými subjektmi Katedra Komunikácie nepracuje?
  • 24:41 Môže sa politický marketing u nás transformovať do dlhodobých kampaní?
  • 28:53 Ako si rozložiť rozpočet na kampaň?
  • 30:31 O čom je príklad komunikácie bratislavského primátora?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)
1 min. čítanie

Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava vie byť kľúčovým prvkom medzi úspechom a neúspechom biznisu. Ale nie je vždy najlepšie spoliehať sa len na lacné riešenia. Čo vie ušetriť reálne financie, ako môže v tomto segmente pomôcť prostredník a či dokážu vďaka spoluprácam ponúknuť lepšie ceny nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Tomáš Záškvara, konateľ v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako dokáže GymBeam z Košíc hajrovať najlepších ľudí zo Slovenska aj Česka? (Michaela Čižmárová – GymBeam)
1 min. čítanie

Ako dokáže GymBeam z Košíc hajrovať najlepších ľudí zo Slovenska aj Česka? (Michaela Čižmárová – GymBeam)

GymBeam figuruje v našich správach pomerne často, najmä vďaka skvelým e-commerce výsledkom či novinkám, ktoré pre trh prinášajú. Tentokrát sme sa však pozreli na zúbok téme náboru nových ľudí. Ako vyzerá agenda HR manažéra, koľko ľudí sa do GymBeam priemerne hlási a čo sú najväčšie benefity poskytovania práce z akéhokoľvek miesta nám v štúdiu Ecommerce […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+