1 min. čítanie

Ako sa na Slovensku robí politický marketing? (Gabriel Tóth, Katedra Komunikácie)

Katedra Komunikácie je netradičný názov marketingovej agentúry, ktorá sa v značnej miere venuje aj politickým kampaniam. Založil a vedie ju z pozície CEO Gabriel Tóth, skúsený PR špecialista. V tomto rozhovore nám porozprával, ako skutočne funguje politický marketing na Slovensku.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:32 Ako sa líši politický marketing na Slovensku a na západe?
  • 05:34 Kde zháňajú peniaze na kampaň nezávislí kandidáti?
  • 09:08 Ako sa odlišujú kampane v malej obci a vo veľkých mestách?
  • 11:24 Prečo je na billboardoch tak málo informácií?
  • 13:38 Ako vstúpil politický marketing do éry sociálnych sietí?
  • 17:28 Prežili by antisystémové strany bez sociálnych médií?
  • 20:12 Prečo s niektorými politickými subjektmi Katedra Komunikácie nepracuje?
  • 24:41 Môže sa politický marketing u nás transformovať do dlhodobých kampaní?
  • 28:53 Ako si rozložiť rozpočet na kampaň?
  • 30:31 O čom je príklad komunikácie bratislavského primátora?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+