|
2 min. čítanie

Celoeurópske e-shopy s 5000+ objednávkami denne, 40+ vlastnými značkami a na 20+ trhoch. To je Berlin Brands Group (Jakub Žilinčan)

Jakub Žilinčan je viceprezidentom pre globálny marketing v spoločnosti Berlin Brands Group, ktorá sa zastrešuje niekoľko európskych značiek na európskom trhu. V tomto rozhovore nám prezradil, o čo všetko sa BBG vlastne stará, ako robí marketing, ako funguje, čo sa im podarilo, ale aj to, čo možno celkom nevyšlo.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Celoeurópske e-shopy s 5000+ objednávkami denne, 40+ vlastnými značkami a na 20+ trhoch. To je Berlin Brands Group (Jakub Žilinčan)

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:28 Čo znamená, že v BBG tvoria, budujú, kupujú a škálujú značky z celého sveta?
  • 02:58 Na čo sa BBG zameriava v tomto roku a v týchto mesiacoch?
  • 04:40 Ktorá z ich vyše 40 značiek je najsilnejšia a ako vyvíjajú produkty?
  • 06:15 Ako riešia akvizície veľkých značiek?
  • 09:25 Akým spôsobom BBG distribuuje svoje značky?
  • 11:57 Ako im funguje predaj cez Amazon?
  • 16:16 Ktorý trh je pre nich na globálnej úrovni najúspešnejší?
  • 18:49 Aké brandové kampane im fungovali najlepšie?
  • 20:08 Prečo majú práve v Nemecku najviac značkových e-shopov?
  • 21:40 Ako sa rieši logistika pri 5000 objednávkach denne?
  • 25:21 Koľko investujú do brandingu a performance marketingu?
  • 27:52 Ako dopadla ich televízna kampaň „Ein, zwei, Klarstein“?
  • 29:40 Ako využíva BBG YouTube Brand Lift na meranie povedomia o značke?
  • 33:46 Ako pracuje tím Berlin Brands Group?
  • 36:06 Aké pamätné faily vyrobili?
  • 38:37 Kde by mali slovenské a české e-shopy expandovať v budúcnosti?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO a CEO. Ako by mal riaditeľ vnímať, vyhodnocovať a pristupovať k SEO  (Miroslav Beňo)
7 min. čítanie

SEO a CEO. Ako by mal riaditeľ vnímať, vyhodnocovať a pristupovať k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je len o technických frázach a nudnom optimalizovaní nadpisov? Omyl! V tomto rozhovore zaznie, ako sa dá pomocou článkov bez platených kampaní zdvojnásobiť počet objednávok, prečo sú návody na citrónovú šťavu pasca a čo má SEO spoločné s obchodnou stratégiou či výkonom Google Ads kampaní. Zistíte, prečo agentúram neveriť len podľa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Magento vs Shopify: Praktické rady, ktoré vám môžu ušetriť tisíce eur ročne (Mário Babej, WAME)
6 min. čítanie

Magento vs Shopify: Praktické rady, ktoré vám môžu ušetriť tisíce eur ročne (Mário Babej, WAME)

Chystáte sa rozbehnúť vlastný e-shop alebo vás už ten súčasný začína limitovať? Zistite, prečo môže byť prenajímateľná platforma ako Shopify či Shoptet skvelým štartom, ale aj ako vás môže potichu oberať o dáta a peniaze, keď biznis vyrastie. Odhalíme rozdiely, ktoré vám bežne nikto nepovie, a poradíme, kedy je čas prestať platiť za „krabicu“ a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+