2 min. čítanie

Celoeurópske e-shopy s 5000+ objednávkami denne, 40+ vlastnými značkami a na 20+ trhoch. To je Berlin Brands Group (Jakub Žilinčan)

Jakub Žilinčan je viceprezidentom pre globálny marketing v spoločnosti Berlin Brands Group, ktorá sa zastrešuje niekoľko európskych značiek na európskom trhu. V tomto rozhovore nám prezradil, o čo všetko sa BBG vlastne stará, ako robí marketing, ako funguje, čo sa im podarilo, ale aj to, čo možno celkom nevyšlo.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:28 Čo znamená, že v BBG tvoria, budujú, kupujú a škálujú značky z celého sveta?
  • 02:58 Na čo sa BBG zameriava v tomto roku a v týchto mesiacoch?
  • 04:40 Ktorá z ich vyše 40 značiek je najsilnejšia a ako vyvíjajú produkty?
  • 06:15 Ako riešia akvizície veľkých značiek?
  • 09:25 Akým spôsobom BBG distribuuje svoje značky?
  • 11:57 Ako im funguje predaj cez Amazon?
  • 16:16 Ktorý trh je pre nich na globálnej úrovni najúspešnejší?
  • 18:49 Aké brandové kampane im fungovali najlepšie?
  • 20:08 Prečo majú práve v Nemecku najviac značkových e-shopov?
  • 21:40 Ako sa rieši logistika pri 5000 objednávkach denne?
  • 25:21 Koľko investujú do brandingu a performance marketingu?
  • 27:52 Ako dopadla ich televízna kampaň „Ein, zwei, Klarstein“?
  • 29:40 Ako využíva BBG YouTube Brand Lift na meranie povedomia o značke?
  • 33:46 Ako pracuje tím Berlin Brands Group?
  • 36:06 Aké pamätné faily vyrobili?
  • 38:37 Kde by mali slovenské a české e-shopy expandovať v budúcnosti?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+