2 min. čítanie

Celoeurópske e-shopy s 5000+ objednávkami denne, 40+ vlastnými značkami a na 20+ trhoch. To je Berlin Brands Group (Jakub Žilinčan)

Jakub Žilinčan je viceprezidentom pre globálny marketing v spoločnosti Berlin Brands Group, ktorá sa zastrešuje niekoľko európskych značiek na európskom trhu. V tomto rozhovore nám prezradil, o čo všetko sa BBG vlastne stará, ako robí marketing, ako funguje, čo sa im podarilo, ale aj to, čo možno celkom nevyšlo.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:28 Čo znamená, že v BBG tvoria, budujú, kupujú a škálujú značky z celého sveta?
  • 02:58 Na čo sa BBG zameriava v tomto roku a v týchto mesiacoch?
  • 04:40 Ktorá z ich vyše 40 značiek je najsilnejšia a ako vyvíjajú produkty?
  • 06:15 Ako riešia akvizície veľkých značiek?
  • 09:25 Akým spôsobom BBG distribuuje svoje značky?
  • 11:57 Ako im funguje predaj cez Amazon?
  • 16:16 Ktorý trh je pre nich na globálnej úrovni najúspešnejší?
  • 18:49 Aké brandové kampane im fungovali najlepšie?
  • 20:08 Prečo majú práve v Nemecku najviac značkových e-shopov?
  • 21:40 Ako sa rieši logistika pri 5000 objednávkach denne?
  • 25:21 Koľko investujú do brandingu a performance marketingu?
  • 27:52 Ako dopadla ich televízna kampaň „Ein, zwei, Klarstein“?
  • 29:40 Ako využíva BBG YouTube Brand Lift na meranie povedomia o značke?
  • 33:46 Ako pracuje tím Berlin Brands Group?
  • 36:06 Aké pamätné faily vyrobili?
  • 38:37 Kde by mali slovenské a české e-shopy expandovať v budúcnosti?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok