1 min. čítanie

Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)

Učiť sa nové veci je základom ľudskej podstaty, aby sme nezačali stagnovať. Svet sa vyvíja a my by sme sa mali s ním, pretože skôr či neskôr nás to dobehne. Ale prečo by ste si mali vybrať platené kurzy v online svete? Aký to má celkovo benefit, čím je platforma Akademio jedinečná a či je lepšie absolvovať celý kurz alebo jednotlivé prvky nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Adam Cagala, Data Master v ptagroup & Co-founder Akademio.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:07 Prečo by sa ľudia mali stále vzdelávať?
  • 03:24 Má zmysel platiť za vzdelanie?
  • 07:12 Čím je platforma Akademio jedinečná?
  • 11:33 Aké sú plány s projektom do budúcna?
  • 13:04 Čo má Adam na starosti?
  • 14:17 Ako sú koncipované kurzy vrámci projektu?
  • 19:41 Dá sa dosiahnuť prepojenie teoretických a praktických zručností?
  • 21:30 Kto sú lektori týchto kurzov?
  • 22:55 Čo je to program OME?
  • 24:11 Prečo by sa mal človek prihlásiť?
  • 28:28 Absolvoval Adam tiež niektoré z kurzov?
  • 29:29 Ako sa môžete prihlásiť?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvorca obsahu, novinár, event manažér, projekťák a špecialista na sociálne siete… Aktuálne to hrotím so Štefanom v Ecommerce Bridge. Robíme veľa, dobre a kvalitne. Vravíš, že sa také nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že áno! 🚀

Tento článok ti prináša

Akademio

Akademio je vzdelávacia inštitúcia založená na viac ako 10-ročnej praxi vo svete online marketingu. Ich kurzy efektívne prepájajú prax s teóriou, čo ocenia najmä zamestnanci marketingových oddelení, management spoločností, reklamné agentúry, živnostníci a nadšenci online marketingu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)
6 min. čítanie

Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)

Nahliadnite do zákulisia marketingu a e-commerce jednej z popredných značiek športového vybavenia. Zistíte, aké stratégie používa pri cenovej politike, ako pristupuje k sezónnym kampaniam a zľavám, a aké technológie využíva na meranie úspešnosti kampaní, vrátane nového nástroja Amplitude. Dozviete sa tiež, prečo sa Decathlon na Slovensku vyhýba spolupráci s influencermi a namiesto toho sa orientuje […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
SK-NIC a aukcia .sk domén, ktorá sa už nikdy nebude opakovať (Peter Bíro, SK-NIC)
6 min. čítanie

SK-NIC a aukcia .sk domén, ktorá sa už nikdy nebude opakovať (Peter Bíro, SK-NIC)

Doteraz nevídaná akcia sa chystá na slovenskom internete! Národný registrátor domén SK-NIC sa chystá uvoľniť domény, ktoré sa doteraz nedali registrovať. Boli jednoducho historicky blokované a nikto ich nevlastní. Či už sa jedná o domény ako 1.sk, 7.sk, a.sk a mnohé ďalšie, teraz si ich budete môcť v aukcii vydražiť. Ako to celé bude prebiehať, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+