1 min. čítanie

Persona

Persona je modelová osoba, ktorá predstavuje základné vlastnosti a charakteristiky skupiny potencionálnych zákazníkov. Pomocou tohto spôsobu vytvorenia fiktívnej osoby môže predávajúci lepšie pochopiť svojho zákazníka a tým pádom mu vie lepšie prispôsobiť svoj produkt, službu a marketingovú stratégiu.

Persona je modelová osoba, ktorá predstavuje základné vlastnosti a charakteristiky skupiny potencionálnych zákazníkov. Pomocou tohto spôsobu vytvorenia fiktívnej osoby môže predávajúci lepšie pochopiť svojho zákazníka a tým pádom mu vie lepšie prispôsobiť svoj produkt, službu a marketingovú stratégiu. Často sa tieto osoby opisujú až do úplných detailov, to znamená, že okrem základných charakteristík ako sú napríklad pohlavie a vek tam môžu byť aj veci ako obľúbená farba, alebo hodnoty, aké človek vyznáva. Pre biznis je dobré vytvoriť si ich niekoľko, aby tak predajca bol schopný prispôsobiť ponuku kupujúcemu na mieru.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+