Vďačíme mu za škrečkov
Jeho škrečky mali obrovský úspech a stali sa virálnymi. Po spustení kampane sa obrat spoločnosti strojnásobil a televízna kampaň doslova zvalcovala Nemecko. Spoločnosť aj vďaka nemu získala dve ocenenia Trend Shop v kategórii Móda a doplnky od Computer Bild, popredného nemeckého spotrebiteľského časopisu v oblasti IT, v konkurencii 10 000 e-shopov.
Vďaka kreatívnemu konceptu sa spoločnosti Dedoles podarilo výrazne zvýšiť povedomie o značke, na Slovensku ju pozná 9 z 10 ľudí, v Českej republike je to 80 % spotrebiteľov.
Nový CMO spoločnosti ROUVY
Martin Mrva sa pred niekoľkými týždňami pripojil k spoločnosti Virtual Training, ktorá vyvinula platformu pre virtuálny cyklistický tréning s názvom Rouvy. Bude zodpovedný najmä za marketingovú stratégiu. Spoločnosť Rouvy patrí do portfólia investičnej skupiny Pale Fire Capital.
“Sme česká spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou a zameriavame sa na dlhodobý rast,” povedal Petr Samek, šéf spoločnosti ROUVY.
“Špecializujem sa na výkonnostný marketing, prieskum trhu a budovanie značky. Snažím sa aplikovať najnovšie vedecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovatívna spoločnosť, ktorá sprístupňuje nové technológie typu AR širšiemu publiku, má výraznú značku a vysokokvalitný produkt za dobrú cenu určený pre aktívnu komunitu športovcov na celom svete. Hlavná zákaznícka základňa je v zahraničí, takže práca s údajmi a viditeľnosťou doma a v susedných krajinách bude o to zaujímavejšia. Práca na novom komunikačnom koncepte bude pre mňa výzvou, na ktorú sa teším,” povedal Martin Mrva, marketingový riaditeľ spoločnosti ROUVY.