2 min. čítanie

Od ponožiek k cyklistike. Martin Mrva skončil v Dedoles

V Dedoles pôsobil deväť rokov, vypracoval sa na CMO a viedol 40 členný marketingový tím. Absolvent Ekonomickej univerzity cítil potrebu zmeny a rozhodol sa svoju kariéru posunúť. Martin Mrva teraz riadi marketing spoločnosti Rouva.

Od ponožiek k cyklistike. Martin Mrva skončil v Dedoles

Vďačíme mu za škrečkov

Jeho škrečky mali obrovský úspech a stali sa virálnymi. Po spustení kampane sa obrat spoločnosti strojnásobil a televízna kampaň doslova zvalcovala Nemecko. Spoločnosť aj vďaka nemu získala dve ocenenia Trend Shop v kategórii Móda a doplnky od Computer Bild, popredného nemeckého spotrebiteľského časopisu v oblasti IT, v konkurencii 10 000 e-shopov. 

Vďaka kreatívnemu konceptu sa spoločnosti Dedoles podarilo výrazne zvýšiť povedomie o značke, na Slovensku ju pozná 9 z 10 ľudí, v Českej republike je to 80 % spotrebiteľov.

zdroj: Dedoles

Nový CMO spoločnosti ROUVY

Martin Mrva sa pred niekoľkými týždňami pripojil k spoločnosti Virtual Training, ktorá vyvinula platformu pre virtuálny cyklistický tréning s názvom Rouvy. Bude zodpovedný najmä za marketingovú stratégiu. Spoločnosť Rouvy patrí do portfólia investičnej skupiny Pale Fire Capital.

“Sme česká spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou a zameriavame sa na dlhodobý rast,” povedal Petr Samek, šéf spoločnosti ROUVY.

“Špecializujem sa na výkonnostný marketing, prieskum trhu a budovanie značky. Snažím sa aplikovať najnovšie vedecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovatívna spoločnosť, ktorá sprístupňuje nové technológie typu AR širšiemu publiku, má výraznú značku a vysokokvalitný produkt za dobrú cenu určený pre aktívnu komunitu športovcov na celom svete. Hlavná zákaznícka základňa je v zahraničí, takže práca s údajmi a viditeľnosťou doma a v susedných krajinách bude o to zaujímavejšia. Práca na novom komunikačnom koncepte bude pre mňa výzvou, na ktorú sa teším,” povedal Martin Mrva, marketingový riaditeľ spoločnosti ROUVY.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+