Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Od ponožiek k cyklistike. Martin Mrva skončil v Dedoles

V Dedoles pôsobil deväť rokov, vypracoval sa na CMO a viedol 40 členný marketingový tím. Absolvent Ekonomickej univerzity cítil potrebu zmeny a rozhodol sa svoju kariéru posunúť. Martin Mrva teraz riadi marketing spoločnosti Rouva.

Od ponožiek k cyklistike. Martin Mrva skončil v Dedoles

Vďačíme mu za škrečkov

Jeho škrečky mali obrovský úspech a stali sa virálnymi. Po spustení kampane sa obrat spoločnosti strojnásobil a televízna kampaň doslova zvalcovala Nemecko. Spoločnosť aj vďaka nemu získala dve ocenenia Trend Shop v kategórii Móda a doplnky od Computer Bild, popredného nemeckého spotrebiteľského časopisu v oblasti IT, v konkurencii 10 000 e-shopov. 

Vďaka kreatívnemu konceptu sa spoločnosti Dedoles podarilo výrazne zvýšiť povedomie o značke, na Slovensku ju pozná 9 z 10 ľudí, v Českej republike je to 80 % spotrebiteľov.

zdroj: Dedoles

Nový CMO spoločnosti ROUVY

Martin Mrva sa pred niekoľkými týždňami pripojil k spoločnosti Virtual Training, ktorá vyvinula platformu pre virtuálny cyklistický tréning s názvom Rouvy. Bude zodpovedný najmä za marketingovú stratégiu. Spoločnosť Rouvy patrí do portfólia investičnej skupiny Pale Fire Capital.

“Sme česká spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou a zameriavame sa na dlhodobý rast,” povedal Petr Samek, šéf spoločnosti ROUVY.

“Špecializujem sa na výkonnostný marketing, prieskum trhu a budovanie značky. Snažím sa aplikovať najnovšie vedecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovatívna spoločnosť, ktorá sprístupňuje nové technológie typu AR širšiemu publiku, má výraznú značku a vysokokvalitný produkt za dobrú cenu určený pre aktívnu komunitu športovcov na celom svete. Hlavná zákaznícka základňa je v zahraničí, takže práca s údajmi a viditeľnosťou doma a v susedných krajinách bude o to zaujímavejšia. Práca na novom komunikačnom koncepte bude pre mňa výzvou, na ktorú sa teším,” povedal Martin Mrva, marketingový riaditeľ spoločnosti ROUVY.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+