2 min. čítanie

Od ponožiek k cyklistike. Martin Mrva skončil v Dedoles

V Dedoles pôsobil deväť rokov, vypracoval sa na CMO a viedol 40 členný marketingový tím. Absolvent Ekonomickej univerzity cítil potrebu zmeny a rozhodol sa svoju kariéru posunúť. Martin Mrva teraz riadi marketing spoločnosti Rouva.

Od ponožiek k cyklistike. Martin Mrva skončil v Dedoles

Vďačíme mu za škrečkov

Jeho škrečky mali obrovský úspech a stali sa virálnymi. Po spustení kampane sa obrat spoločnosti strojnásobil a televízna kampaň doslova zvalcovala Nemecko. Spoločnosť aj vďaka nemu získala dve ocenenia Trend Shop v kategórii Móda a doplnky od Computer Bild, popredného nemeckého spotrebiteľského časopisu v oblasti IT, v konkurencii 10 000 e-shopov. 

Vďaka kreatívnemu konceptu sa spoločnosti Dedoles podarilo výrazne zvýšiť povedomie o značke, na Slovensku ju pozná 9 z 10 ľudí, v Českej republike je to 80 % spotrebiteľov.

zdroj: Dedoles

Nový CMO spoločnosti ROUVY

Martin Mrva sa pred niekoľkými týždňami pripojil k spoločnosti Virtual Training, ktorá vyvinula platformu pre virtuálny cyklistický tréning s názvom Rouvy. Bude zodpovedný najmä za marketingovú stratégiu. Spoločnosť Rouvy patrí do portfólia investičnej skupiny Pale Fire Capital.

“Sme česká spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou a zameriavame sa na dlhodobý rast,” povedal Petr Samek, šéf spoločnosti ROUVY.

“Špecializujem sa na výkonnostný marketing, prieskum trhu a budovanie značky. Snažím sa aplikovať najnovšie vedecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovatívna spoločnosť, ktorá sprístupňuje nové technológie typu AR širšiemu publiku, má výraznú značku a vysokokvalitný produkt za dobrú cenu určený pre aktívnu komunitu športovcov na celom svete. Hlavná zákaznícka základňa je v zahraničí, takže práca s údajmi a viditeľnosťou doma a v susedných krajinách bude o to zaujímavejšia. Práca na novom komunikačnom koncepte bude pre mňa výzvou, na ktorú sa teším,” povedal Martin Mrva, marketingový riaditeľ spoločnosti ROUVY.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+