|
1 min. čítanie

O ZĽAVADŇA.SK – OD PLIENOK AŽ PO ÚSPEŠNÝ ZĽAVOVÝ PORTÁL OČAMI MARKETINGOVEJ MANAŽÉRKY (Silvia Rosenberger, Zľavadňa)

Zaujímalo ťa niekedy ako funguje taký zľavový portál? Silvia Rosenberger je marketingovou manažérkou v ZľavaDňa.skSlevaDne.cz, kde pracuje už skoro sedem rokov. Za tento čas si vyskúšala rôzne pozície a nabrala cenné skúsenosti. V našom rozhovore nám priblíži ako funguje ZľavaDňa.sk, na čo sa zameriava, aké má marketingové stratégie, ale aj ako bojuje s konkurenciou. Dozviete sa tiež aké boli jej začiatky, ako je na tom dnes a aké má plány s českou verziou Slevadne.cz

O ZĽAVADŇA.SK – OD PLIENOK AŽ PO ÚSPEŠNÝ ZĽAVOVÝ PORTÁL OČAMI MARKETINGOVEJ MANAŽÉRKY (Silvia Rosenberger, Zľavadňa)

V tomto rozhovore zistíte:

  • Prečo je Silvia v ZľavaDňa.sk už skoro sedem rokov.
  • Čomu sa momentálne v ZľavaDňa.sk venujú najviac.
  • Či bude mať ZľavaDňa.sk reklamu aj v telke.
  • Ktoré mesiace sú v ZľavaDňa.sk najsilnejšie.
  • Koľko z obratu predstavujú Vianoce.
  • Aká je v ZľavaDňa.sk priemerná denná a mesačná návštevnosť.
  • V akej oblasti prevláda najväčší boj s konkurenciou.
  • Akú má na trhu pozíciu česká verzia Slevadne a aká je jej budúcnosť.
  • V akých prípadoch ZľavaDňa.sk využíva mediálne spolupráce a ako často.
  • Aké sú pre ZľavaDňa.sk najsilnejšie akvizičné kanály.
  • Koľko ľudí pracuje interne a čo ZľavaDňa.sk outsourcuje.
  • Aké boli developerské začiatky ZľavaDňa.sk.
  • V čom vidí Silvia slabosti v rámci marketingu.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025
7 min. čítanie

TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy vo WhatsAppe, TikTok mení hru v predaji cez video, Facebook zlučuje videá do Reels, Pinterest redefinuje, ako hľadáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má čo povedať aj v oblasti reklamy. Tento diel Mudrovačky je nabitý praktickými tipmi a trendami, ktoré vám pomôžu nestratiť sa v online priestore, v ktorom denne vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge