Zaujíma ma
13. novembra 2018

Štefan Polgári

Managing Director & Editor-in-chief Ecommerce Bridge
13. novembra 2018

O ZĽAVADŇA.SK – OD PLIENOK AŽ PO ÚSPEŠNÝ ZĽAVOVÝ PORTÁL OČAMI MARKETINGOVEJ MANAŽÉRKY (Silvia Rosenberger, Zľavadňa)

Zaujímalo ťa niekedy ako funguje taký zľavový portál? Silvia Rosenberger je marketingovou manažérkou v ZľavaDňa.skSlevaDne.cz, kde pracuje už skoro sedem rokov. Za tento čas si vyskúšala rôzne pozície a nabrala cenné skúsenosti. V našom rozhovore nám priblíži ako funguje ZľavaDňa.sk, na čo sa zameriava, aké má marketingové stratégie, ale aj ako bojuje s konkurenciou. Dozviete sa tiež aké boli jej začiatky, ako je na tom dnes a aké má plány s českou verziou Slevadne.cz

V tomto rozhovore zistíte:

  • Prečo je Silvia v ZľavaDňa.sk už skoro sedem rokov.
  • Čomu sa momentálne v ZľavaDňa.sk venujú najviac.
  • Či bude mať ZľavaDňa.sk reklamu aj v telke.
  • Ktoré mesiace sú v ZľavaDňa.sk najsilnejšie.
  • Koľko z obratu predstavujú Vianoce.
  • Aká je v ZľavaDňa.sk priemerná denná a mesačná návštevnosť.
  • V akej oblasti prevláda najväčší boj s konkurenciou.
  • Akú má na trhu pozíciu česká verzia Slevadne a aká je jej budúcnosť.
  • V akých prípadoch ZľavaDňa.sk využíva mediálne spolupráce a ako často.
  • Aké sú pre ZľavaDňa.sk najsilnejšie akvizičné kanály.
  • Koľko ľudí pracuje interne a čo ZľavaDňa.sk outsourcuje.
  • Aké boli developerské začiatky ZľavaDňa.sk.
  • V čom vidí Silvia slabosti v rámci marketingu.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director & Editor-in-chief Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Prihláste sa do newsletteru

Odberom súhlasíš so zasielaním a týmto úprimným dokumentom, ktorý som k tomu pripravil.