1 min. čítanie

O čom je automatizácia SEO a aký je jej význam? (Martin Pichlík, eVisions)

Martin Pichlík je SEO konzultantom v agentúre eVisions. Je jedným zo zakladateľov nového nástroja s názvom KeyWord Eater, ktorý slúži pre SEO automatizáciu. V rozhovore nám porozprával, prečo má automatizácia v tejto oblasti význam, aké sú jej prínosy pre analytikov a s čím všetkým dokáže pomôcť aj majiteľom eshopov.

|

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:09 O čom je v súčasnosti automatizácia SEO?
    • 02:03 Prečo nie sú už existujúce nástroje dostatočnou automatizáciou?
    • 03:42 Ako by mal k tomu pristupovať tvorca eshopu?
    • 06:02 Martinove odporúčania nástrojov pre majiteľov eshopu.
    • 09:49 Čo by sa v rámci SEO mohlo a malo automatizovať, ale často sa na to zabúda?
    • 11:59 Čo je to „Content Gap“ analýza?
    • 13:43 Aké sú najčastejšie zistenia „Content Gap“ analýzy?
    • 15:15 Dá sa nejakým spôsobom automatizovať aj linkbuilding?
    • 16:37 Ako sa dá pracovať s dátami z Marketing Minera napr. v Gmaile?
    • 18:07 Čo je to „Link Intersect“ analýza?
    • 22:08 Čo v rámci obsahu sa dá dnes automatizovať?
    • 24:15 Ako sa dajú pripraviť texty pre SEO automatizáciu?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2 min. čítanie

Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali ste už niekedy v “zakázanom” segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex… Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+