1 min. čítanie

O čom je automatizácia SEO a aký je jej význam? (Martin Pichlík, eVisions)

Martin Pichlík je SEO konzultantom v agentúre eVisions. Je jedným zo zakladateľov nového nástroja s názvom KeyWord Eater, ktorý slúži pre SEO automatizáciu. V rozhovore nám porozprával, prečo má automatizácia v tejto oblasti význam, aké sú jej prínosy pre analytikov a s čím všetkým dokáže pomôcť aj majiteľom eshopov.

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:09 O čom je v súčasnosti automatizácia SEO?
    • 02:03 Prečo nie sú už existujúce nástroje dostatočnou automatizáciou?
    • 03:42 Ako by mal k tomu pristupovať tvorca eshopu?
    • 06:02 Martinove odporúčania nástrojov pre majiteľov eshopu.
    • 09:49 Čo by sa v rámci SEO mohlo a malo automatizovať, ale často sa na to zabúda?
    • 11:59 Čo je to „Content Gap“ analýza?
    • 13:43 Aké sú najčastejšie zistenia „Content Gap“ analýzy?
    • 15:15 Dá sa nejakým spôsobom automatizovať aj linkbuilding?
    • 16:37 Ako sa dá pracovať s dátami z Marketing Minera napr. v Gmaile?
    • 18:07 Čo je to „Link Intersect“ analýza?
    • 22:08 Čo v rámci obsahu sa dá dnes automatizovať?
    • 24:15 Ako sa dajú pripraviť texty pre SEO automatizáciu?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Matej Očenáš
2 min. čítanie

Predaj športových zážitkov za 5 miliónov € ročne. Ako po pandémii funguje projekt FutbalTour? (Matej Očenáš)

FutbalTour.sk je zážitková cestovná agentúra, ktorá klientom ponúka výlety na najrôznejšie športové podujatia s kompletným servisom. Nejde len o futbal. Spoločnosť funguje už 12 rokov a v roku 2019 dosiahla obrat 5 miliónov eur. Kríza to pribrzdila, no dnes sa firma opäť dostáva do starých úspešných čísel. Jej šéf Matej Očenáš nám porozprával aj to, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok