|
1 min. čítanie

O čom je automatizácia SEO a aký je jej význam? (Martin Pichlík, eVisions)

Martin Pichlík je SEO konzultantom v agentúre eVisions. Je jedným zo zakladateľov nového nástroja s názvom KeyWord Eater, ktorý slúži pre SEO automatizáciu. V rozhovore nám porozprával, prečo má automatizácia v tejto oblasti význam, aké sú jej prínosy pre analytikov a s čím všetkým dokáže pomôcť aj majiteľom eshopov.

O čom je automatizácia SEO a aký je jej význam? (Martin Pichlík, eVisions)

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:09 O čom je v súčasnosti automatizácia SEO?
    • 02:03 Prečo nie sú už existujúce nástroje dostatočnou automatizáciou?
    • 03:42 Ako by mal k tomu pristupovať tvorca eshopu?
    • 06:02 Martinove odporúčania nástrojov pre majiteľov eshopu.
    • 09:49 Čo by sa v rámci SEO mohlo a malo automatizovať, ale často sa na to zabúda?
    • 11:59 Čo je to „Content Gap“ analýza?
    • 13:43 Aké sú najčastejšie zistenia „Content Gap“ analýzy?
    • 15:15 Dá sa nejakým spôsobom automatizovať aj linkbuilding?
    • 16:37 Ako sa dá pracovať s dátami z Marketing Minera napr. v Gmaile?
    • 18:07 Čo je to „Link Intersect“ analýza?
    • 22:08 Čo v rámci obsahu sa dá dnes automatizovať?
    • 24:15 Ako sa dajú pripraviť texty pre SEO automatizáciu?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025
7 min. čítanie

TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy vo WhatsAppe, TikTok mení hru v predaji cez video, Facebook zlučuje videá do Reels, Pinterest redefinuje, ako hľadáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má čo povedať aj v oblasti reklamy. Tento diel Mudrovačky je nabitý praktickými tipmi a trendami, ktoré vám pomôžu nestratiť sa v online priestore, v ktorom denne vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge