Integrácia siete SAN (Self-Attributing Network) inzerentom umožní získať viac informácií o výkonnosti a získať prístup k pokročilým metrikám, ako je napríklad atribút zobrazenia EVTA.
Nová metrika TikToku “Engaged View-Through Attribution” (EVTA) bude merať konverzie, ku ktorým dôjde po tom, čo si používateľ pozrie reklamu na šesť alebo viac sekúnd, no neklikne na ňu, a potom do siedmich dní uskutoční konverziu.
Spoločnosť tvrdí, že v kombinácii s ďalšími nedávno zavedenými možnosťami merania reklám, ako je napríklad sieť SAN (Self Attributing Network), môže EVTA poskytnúť oveľa viac údajov o odozve a zapojení reklám a o tom, ako propagačné akcie TikTok skutočne vedú ku konverziám.
“Keď si používateľ zobrazí reklamu na TikToku, nie je to vždy jednoduchý scenár kliknutia a konverzie. Tým, že vám umožníme merať konverzie ovplyvnené zobrazeniami trvajúcimi šesť a viac sekúnd, získate komplexnejšie pochopenie vplyvu TikToku na vaše podnikanie,” upresnili pri predstavení noviniek.
Zlepšenie sledovania konverzií bolo pre TikTok kľúčový cieľ pre tento rok. Spoločnosť nedávno zverejnila report, kde ukázala, že atribúcia posledného kliknutia, najbežnejšia metóda sledovania atribúcie v online marketingu, podhodnocuje konverzie TikTok o 73 %, pričom 79 % nákupov, ktoré sú spôsobené TikTokom, nie je zachytených prostredníctvom bežných metód atribúcie.
EVTA je v tejto oblasti krok bližšie k presnejším výsledkom a TikTok pokračuje v zavádzaní nových riešení, ktoré dodržiavajú obmedzenia sledovania údajov a zároveň poskytujú marketingovým pracovníkom viac informácií.