Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Nové metriky TikToku dokážu odsledovať konverziu aj bez prekliku

TikTok chce poskytnúť lepší prehľad o reálnom dosahu reklám. Konverzie sa budú merať novým spôsobom, ktorý lepšie prepojí zobrazenie reklamy s konverznou aktivitou.

Nové metriky TikToku dokážu odsledovať konverziu aj bez prekliku
Zdroj: Depositphotos

Integrácia siete SAN (Self-Attributing Network) inzerentom umožní získať viac informácií o výkonnosti a získať prístup k pokročilým metrikám, ako je napríklad atribút zobrazenia EVTA.

Nová metrika TikToku “Engaged View-Through Attribution” (EVTA) bude merať konverzie, ku ktorým dôjde po tom, čo si používateľ pozrie reklamu na šesť alebo viac sekúnd, no neklikne na ňu, a potom do siedmich dní uskutoční konverziu.

Spoločnosť tvrdí, že v kombinácii s ďalšími nedávno zavedenými možnosťami merania reklám, ako je napríklad sieť SAN (Self Attributing Network), môže EVTA poskytnúť oveľa viac údajov o odozve a zapojení reklám a o tom, ako propagačné akcie TikTok skutočne vedú ku konverziám.

“Keď si používateľ zobrazí reklamu na TikToku, nie je to vždy jednoduchý scenár kliknutia a konverzie. Tým, že vám umožníme merať konverzie ovplyvnené zobrazeniami trvajúcimi šesť a viac sekúnd, získate komplexnejšie pochopenie vplyvu TikToku na vaše podnikanie,” upresnili pri predstavení noviniek.

Zlepšenie sledovania konverzií bolo pre TikTok kľúčový cieľ pre tento rok. Spoločnosť nedávno zverejnila report, kde ukázala, že atribúcia posledného kliknutia, najbežnejšia metóda sledovania atribúcie v online marketingu, podhodnocuje konverzie TikTok o 73 %, pričom 79 % nákupov, ktoré sú spôsobené TikTokom, nie je zachytených prostredníctvom bežných metód atribúcie.

EVTA je v tejto oblasti krok bližšie k presnejším výsledkom a TikTok pokračuje v zavádzaní nových riešení, ktoré dodržiavajú obmedzenia sledovania údajov a zároveň poskytujú marketingovým pracovníkom viac informácií.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania
3 min. čítanie

Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania

Umelá inteligencia čoraz výraznejšie ovplyvňuje spôsob nakupovania a predávania. Jej prienik do nákupného procesu prináša rad inovácií, ktoré menia tradičné prístupy na efektívnejšie, rýchlejšie a personalizované skúsenosti. Dôkazom je aj Perplexity – vyhľadávač s umelou inteligenciou, od ktorého sa očakáva, že svojou novinkou spôsobí revolúciu v nakupovaní. S novými funkciami, ktoré zvyšujú pohodlie zákazníkov, otvára […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+