Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Nové metriky TikToku dokážu odsledovať konverziu aj bez prekliku

TikTok chce poskytnúť lepší prehľad o reálnom dosahu reklám. Konverzie sa budú merať novým spôsobom, ktorý lepšie prepojí zobrazenie reklamy s konverznou aktivitou.

Nové metriky TikToku dokážu odsledovať konverziu aj bez prekliku
Zdroj: Depositphotos

Integrácia siete SAN (Self-Attributing Network) inzerentom umožní získať viac informácií o výkonnosti a získať prístup k pokročilým metrikám, ako je napríklad atribút zobrazenia EVTA.

Nová metrika TikToku “Engaged View-Through Attribution” (EVTA) bude merať konverzie, ku ktorým dôjde po tom, čo si používateľ pozrie reklamu na šesť alebo viac sekúnd, no neklikne na ňu, a potom do siedmich dní uskutoční konverziu.

Spoločnosť tvrdí, že v kombinácii s ďalšími nedávno zavedenými možnosťami merania reklám, ako je napríklad sieť SAN (Self Attributing Network), môže EVTA poskytnúť oveľa viac údajov o odozve a zapojení reklám a o tom, ako propagačné akcie TikTok skutočne vedú ku konverziám.

“Keď si používateľ zobrazí reklamu na TikToku, nie je to vždy jednoduchý scenár kliknutia a konverzie. Tým, že vám umožníme merať konverzie ovplyvnené zobrazeniami trvajúcimi šesť a viac sekúnd, získate komplexnejšie pochopenie vplyvu TikToku na vaše podnikanie,” upresnili pri predstavení noviniek.

Zlepšenie sledovania konverzií bolo pre TikTok kľúčový cieľ pre tento rok. Spoločnosť nedávno zverejnila report, kde ukázala, že atribúcia posledného kliknutia, najbežnejšia metóda sledovania atribúcie v online marketingu, podhodnocuje konverzie TikTok o 73 %, pričom 79 % nákupov, ktoré sú spôsobené TikTokom, nie je zachytených prostredníctvom bežných metód atribúcie.

EVTA je v tejto oblasti krok bližšie k presnejším výsledkom a TikTok pokračuje v zavádzaní nových riešení, ktoré dodržiavajú obmedzenia sledovania údajov a zároveň poskytujú marketingovým pracovníkom viac informácií.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+