2 min. čítanie

Nákup potravín na benzínke? OMV a BILLA nadviazali strategické partnerstvo

Zákazníci OMV si budú môcť urobiť plnohodnotný nákup čerstvých potravín na ďalších čerpacích staniciach naprieč Slovenskom. 

Nákup potravín na benzínke? OMV a BILLA nadviazali strategické partnerstvo

Nová sieť predajní VIVA BILLA

Stále viac zákazníkov mieri za nákupmi do menších predajní. Nové trendy v zákazníckom správaní potvrdil aj pilotný projekt VIVA BILLA predajní potravín na čerpacích staniciach. Spoločnosti OMV a BILLA preto uzatvárajú strategické partnerstvo, aby širokú ponuku potravín rozšírili na desiatky čerpacích staníc po celom Slovensku. Vznikne sieť predajní, ktoré ponúknu nákup kvalitných a čerstvých potravín počas bežných dní i sviatkov, keď sú ostatné obchody zatvorené. 

„Ľudia sa dnes snažia bežné každodenné nákupy vybaviť rýchlejšie, trendom je návšteva menších prevádzok. Teraz im túto možnosť ponúkame aj my. Čerpacie stanice OMV už dávno nie sú miestom, kam si motoristi chodia len natankovať. Zmenili sa na centrá s komplexnou ponukou služieb a jednou z nich je teraz i možnosť využiť zastávku na nákup čerstvých základných potravín. Som veľmi rada, že sme sa s našimi partnermi zo spoločnosti BILLA dohodli na rozšírení konceptu VIVA BILLA na ďalšie čerpacie stanice na celom Slovensku,hovorí Miriam Fellingerová, retail manažérka OMV Slovensko.

Takmer 9 z 10 Slovákov považuje koncept potravín na čerpacej stanici podľa prieskumu agentúry 2muse za výhodný. Najviac by ho využili cestou do práce a z nej, vo večerných a nočných hodinách, keď sú už ostatné obchody zatvorené a, samozrejme, počas štátnych sviatkov či dní pracovného pokoja.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Zo štyroch miest naprieč celým Slovenkom

„Za posledný rok sme v spolupráci s OMV Slovensko spustili ponuku čerstvých potravín na dvoch čerpacích staniciach v Bratislave a po jednej v Trenčíne, Šamoríne a Nitre. Potvrdilo sa nám, že zákazníci uvítali možnosť rýchlych nákupov popri natankovaní a pravidelne sa vracajú. Sme preto radi, že postupne budeme ponúkať tento koncept zákazníkom naprieč celým Slovenskom,povedal Arnd Riehl, generálny riaditeľ BILLA.

Do konca roka by preto mali byť predajne VIVA BILLA otvorené už na 20 čerpacích staniciach, počas najbližších troch rokov by malo pribudnúť ďalších 50 prevádzok.

Spolupráca medzi oboma spoločnosťami sa nebude viazať len na čerpacie stanice. V rámci partnerstva postupne pribudnú na parkoviskách pred vybranými obchodmi BILLA nabíjačky OMV, ktoré umožnia zákazníkom dobiť si počas nákupu svoje elektrické vozidlo.

Credit: HNonline

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein