2 min. čítanie

Nákup potravín na benzínke? OMV a BILLA nadviazali strategické partnerstvo

Zákazníci OMV si budú môcť urobiť plnohodnotný nákup čerstvých potravín na ďalších čerpacích staniciach naprieč Slovenskom. 

Nákup potravín na benzínke? OMV a BILLA nadviazali strategické partnerstvo

Nová sieť predajní VIVA BILLA

Stále viac zákazníkov mieri za nákupmi do menších predajní. Nové trendy v zákazníckom správaní potvrdil aj pilotný projekt VIVA BILLA predajní potravín na čerpacích staniciach. Spoločnosti OMV a BILLA preto uzatvárajú strategické partnerstvo, aby širokú ponuku potravín rozšírili na desiatky čerpacích staníc po celom Slovensku. Vznikne sieť predajní, ktoré ponúknu nákup kvalitných a čerstvých potravín počas bežných dní i sviatkov, keď sú ostatné obchody zatvorené. 

„Ľudia sa dnes snažia bežné každodenné nákupy vybaviť rýchlejšie, trendom je návšteva menších prevádzok. Teraz im túto možnosť ponúkame aj my. Čerpacie stanice OMV už dávno nie sú miestom, kam si motoristi chodia len natankovať. Zmenili sa na centrá s komplexnou ponukou služieb a jednou z nich je teraz i možnosť využiť zastávku na nákup čerstvých základných potravín. Som veľmi rada, že sme sa s našimi partnermi zo spoločnosti BILLA dohodli na rozšírení konceptu VIVA BILLA na ďalšie čerpacie stanice na celom Slovensku,hovorí Miriam Fellingerová, retail manažérka OMV Slovensko.

Takmer 9 z 10 Slovákov považuje koncept potravín na čerpacej stanici podľa prieskumu agentúry 2muse za výhodný. Najviac by ho využili cestou do práce a z nej, vo večerných a nočných hodinách, keď sú už ostatné obchody zatvorené a, samozrejme, počas štátnych sviatkov či dní pracovného pokoja.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Zo štyroch miest naprieč celým Slovenkom

„Za posledný rok sme v spolupráci s OMV Slovensko spustili ponuku čerstvých potravín na dvoch čerpacích staniciach v Bratislave a po jednej v Trenčíne, Šamoríne a Nitre. Potvrdilo sa nám, že zákazníci uvítali možnosť rýchlych nákupov popri natankovaní a pravidelne sa vracajú. Sme preto radi, že postupne budeme ponúkať tento koncept zákazníkom naprieč celým Slovenskom,povedal Arnd Riehl, generálny riaditeľ BILLA.

Do konca roka by preto mali byť predajne VIVA BILLA otvorené už na 20 čerpacích staniciach, počas najbližších troch rokov by malo pribudnúť ďalších 50 prevádzok.

Spolupráca medzi oboma spoločnosťami sa nebude viazať len na čerpacie stanice. V rámci partnerstva postupne pribudnú na parkoviskách pred vybranými obchodmi BILLA nabíjačky OMV, ktoré umožnia zákazníkom dobiť si počas nákupu svoje elektrické vozidlo.

Credit: HNonline

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?
4 min. čítanie

Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?

Príjmy zo streamovacích služieb prvýkrát v histórii prekonali tradičnú televíziu. Podľa eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podiel lineárnej TV na trhu predplatného v USA tvoriť už len tretinu. Spotrebitelia čoraz viac uprednostňujú flexibilné služby dostupné kedykoľvek a kdekoľvek. Ako sa tým môže inšpirovať e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+