Summit so silným obsadením
Na výstave sa objavia aj také mená, ako napríklad Amazon, e-Bay, Google, Mercado Libre, Falabella, Envíame, VTEX. Najočakávanejšie online podujatie roka privíta 23 rečníkov.
Diskutovať sa bude o nových prístupoch, stratégiách a technológiách prostredníctvom skúseností, analýz a záverov generálnych riaditeľov a manažérov marketingu a predaja, ktoré určia usmernenia elektronického obchodu na rok 2023.
Medzi trendy, ktorým sa bude venovať pozornosť, patria okrem iného umelá inteligencia v elektronickom obchode, Multicourier, zjednotený obchod, fullcommerce, livecommerce, vzostup trhovísk.
“Snažíme sa zjednotiť logistiku v Latinskej Amerike a vytvoriť najväčší logistický ekosystém v regióne,” povedal Nicolás Justiniano, spoluzakladateľ spoločnosti Envíame.
Prvýkrát sa stretnú aj štyri komory elektronického obchodu, napríklad Mexická asociácia online predaja (AMVO), Kolumbijská komora elektronického obchodu (CCCE), Obchodná komora v Santiagu (CCS) a Peruánska komora elektronického obchodu (CAPECE), aby diskutovali o rovnováhe trhu elektronického obchodu v Latinskej Amerike v roku 2022 a predstavili prognózy na rok 2023.
Podujatie sa bude vysielať online prostredníctvom ZOOM-u. Na tomto odkaze sa môžete bezplatne zaregistrovať.