1 min. čítanie

Najväčší ecommerce event v Latinskej Amerike

Najväčšie online podujatie v Latinskej Amerike predstaví 17. novembra trendy na rok 2023 v oblasti technológií, logistiky a inovácií: Trends ecommerce Summit 2023. Toto online podujatie je organizované čilským startupom Envíame.

Najväčší ecommerce event v Latinskej Amerike

Summit so silným obsadením

Na výstave sa objavia aj také mená, ako napríklad Amazon, e-Bay, Google, Mercado Libre, Falabella, Envíame, VTEX. Najočakávanejšie online podujatie roka privíta 23 rečníkov.

Diskutovať sa bude o nových prístupoch, stratégiách a technológiách prostredníctvom skúseností, analýz a záverov generálnych riaditeľov a manažérov marketingu a predaja, ktoré určia usmernenia elektronického obchodu na rok 2023.       

Medzi trendy, ktorým sa bude venovať pozornosť, patria okrem iného umelá inteligencia v elektronickom obchode, Multicourier, zjednotený obchod, fullcommerce, livecommerce, vzostup trhovísk.  

zdroj: Enviame

„Snažíme sa zjednotiť logistiku v Latinskej Amerike a vytvoriť najväčší logistický ekosystém v regióne,“ povedal Nicolás Justiniano, spoluzakladateľ spoločnosti Envíame.

Prvýkrát sa stretnú aj štyri komory elektronického obchodu, napríklad Mexická asociácia online predaja (AMVO), Kolumbijská komora elektronického obchodu (CCCE), Obchodná komora v Santiagu (CCS) a Peruánska komora elektronického obchodu (CAPECE), aby diskutovali o rovnováhe trhu elektronického obchodu v Latinskej Amerike v roku 2022 a predstavili prognózy na rok 2023.

Podujatie sa bude vysielať online prostredníctvom ZOOM-u. Na tomto odkaze sa môžete bezplatne zaregistrovať.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein