1 min. čítanie

Meta Verified bude k dispozícii globálne

Spoločnosť Meta rozširuje prístup k balíku predplatného Meta Verified. Teraz ho budú môcť využívať platiaci používatelia vo všetkých regiónoch sveta.

Meta Verified bude k dispozícii globálne
Zdroj: Meta

Overený účet s modrou značkou

Spoločnosť Meta rozširuje prístup k balíku predplatného Meta Verified. Teraz ho budú môcť využívať platiaci používatelia vo všetkých regiónoch sveta.

Systém plateného overovania zaviedla spoločnosť Meta vo februári tohto roka. Spočiatku bol k dispozícii len používateľom v Austrálii a na Novom Zélande. Meta postupne rozširuje prístup k nemu, teraz ho sprístupňuje používateľom v Latinskej Amerike a v najbližších mesiacoch bude plne k dispozícii na celom svete.

Meta Verified ponúka používateľom, ktorí za program zaplatia, overenú modrú fajku na Facebooku alebo Instagrame. Používatelia zároveň získajú prístup k špecializovanej podpore účtu a ďalším praktickým funkciám.

Služba Meta Verified stojí 11,99 USD mesačne alebo 14,99 USD mesačne pri zakúpení prostredníctvom mobilných aplikácií.

Podrobnosti o službe Meta Verified nájdete na blogu spoločnosti Meta.

Credit: Lucie Hušková, Newsfeed

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+