1 min. čítanie

Ako sa robia marketingové experimenty v ecommerce

V druhom rozhovore s Andrejom Salnerom, zakladateľom Basta digital, sme sa rozprávali o experimentoch v marketingu. Vďaka testovaniu môžete zistiť, či majú vaše plány zmysel a ušetriť veľa peňazí a najmä času. Bavili sme sa o tom, akým spôsobom u nich v agentúre riešia marketingové experimenty, resp. piloty pre klientov. Ako sa na trhu testuje napríklad expanzia e-shopu do zahraničia, zmena vlastného produktu alebo úplne nový produkt. 

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:48 aký experiment robili naposledy;
  • 2:04 či je dobré robiť experimenty pri všetkých kampaniach, ako rozložiť rozpočet medzi jednotlivé kanály, ktoré kanály zvoliť pre testovanie;
  • 8:40 koľko sa dá pomocou experimentov ušetriť;
  • 10:18 či je efektívne vytvoriť fiktívny produkt, ako pri tom ochrániť svoju značku;
  • 13:29 čo všetko museli riešiť pri testovaní expanzie e-shopu;
  • 17:00 ako urobiť pilot pre expanziu do zahraničia pri e-shope s veľkým produktovým portfóliom;
  • 20:17 aké experimenty robili okrem e-shopov;
  • 22:17 či je ťažké presvedčiť klienta, aby vyhradil rozpočet na takýto test.

 

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok