Zaujíma ma
22. októbra 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
22. októbra 2019

Ako sa robia marketingové experimenty v ecommerce

2 min čítanie

V druhom rozhovore s Andrejom Salnerom, zakladateľom Basta digital, sme sa rozprávali o experimentoch v marketingu. Vďaka testovaniu môžete zistiť, či majú vaše plány zmysel a ušetriť veľa peňazí a najmä času. Bavili sme sa o tom, akým spôsobom u nich v agentúre riešia marketingové experimenty, resp. piloty pre klientov. Ako sa na trhu testuje napríklad expanzia e-shopu do zahraničia, zmena vlastného produktu alebo úplne nový produkt. 

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:48 aký experiment robili naposledy;
  • 2:04 či je dobré robiť experimenty pri všetkých kampaniach, ako rozložiť rozpočet medzi jednotlivé kanály, ktoré kanály zvoliť pre testovanie;
  • 8:40 koľko sa dá pomocou experimentov ušetriť;
  • 10:18 či je efektívne vytvoriť fiktívny produkt, ako pri tom ochrániť svoju značku;
  • 13:29 čo všetko museli riešiť pri testovaní expanzie e-shopu;
  • 17:00 ako urobiť pilot pre expanziu do zahraničia pri e-shope s veľkým produktovým portfóliom;
  • 20:17 aké experimenty robili okrem e-shopov;
  • 22:17 či je ťažké presvedčiť klienta, aby vyhradil rozpočet na takýto test.

 

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty





  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Tlačové správy

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.