2 min. čítanie

Mall Group zatvorí všetky kamenné predajne v Česku

Internetový predajca Mall Group zatvorí koncom januára všetky svoje kamenné predajne v Českej republike. Sedemdesiat zamestnancov príde o prácu.

Mall Group zatvorí všetky kamenné predajne v Česku

Predajne otvorené do konca januára

Spoločnosť Mall Group koncom januára natrvalo zatvorí všetky svoje kamenné predajne v Českej republike. Posledné objednávky s doručením do predajne budú k dispozícii do 22. januára. Informoval o tom portál Seznam Zprávy

“Rozhodnutie zatvoriť kamenné predajne nebolo jednoduché, ale posledné mesiace spojené s integráciou so skupinou Allegro nás utvrdili v tom, že musíme urýchliť a prehĺbiť našu transformáciu,” uviedla hovorkyňa Mall Group Pavla Hobíková a dodala: “Na základe našich analýz vieme, že integráciou hustej siete samoobslužných boxov a odberných miest môžeme zákazníkom doručovať objednávky efektívnejšie a rýchlejšie.”

Okrem toho význam kamenných predajní z hľadiska celkového objemu nákupov v nákupných centrách klesá. Na vyzdvihnutie objednávky ich využíva menej ako 15 % zákazníkov. Naproti tomu rastie popularita odberných miest a samoobslužných boxov.

V dôsledku zatvorenia kamenných predajní skupina prepustí sedemdesiat svojich zamestnancov. 

Obchod roka sa zmenil na kolosálnu chybu 

Mall Group kúpila poľská spoločnosť Allegro minulý rok v apríli za 867 miliónov eur (celková hodnota transakcie mala dosiahnuť 975 miliónov eur). Najväčší online predajca v Poľsku neskôr priznal, že kúpa Mall Group bola kolosálna chyba a spoločnosť odpísala pol miliardy eur. Výsledky Mall Group sú dlhodobo v červených číslach a straty sa rátajú v miliónoch eur.

Zatvorenie kamenných pobočiek Mall by mohlo byť jedným z ďalších opatrení ako znižovať stratu tejto skupiny. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+