Bratislavská konferencia Ecommerce Bridge Live sa uskutočnila 5. 12. 2023 v A4 – Priestor súčasnej kultúry. Privítala cez 160 hostí, priniesla 5 prednášajúcich expertov na online obchodovanie a poskytla priestor na networking pre e-commerce a marketingovú komunitu.
Nadupaný program
Ako prvý zavítal na pódium Ivan Mrena zo Shoptetu s prednáškou Čo vie 36 000 e-shopov naučiť ten váš. Účastníci sa dozvedeli čomu sa vyvarovať a čím sa inšpirovať na ceste za svojím e-commerce snom. Účastníci si zároveň odniesli know-how priamo zo zákulisia najväčšej e-shopovej platformy nášho regiónu.
Následne sa priestoru ujal Milan Cidilo z agentúry 6clickz s témou Ako vyškálovať a vystreliť obrat aspoň na 10-násobok s Meta a TikTok ads kampaňami v roku 2024. Aké sú najnovšie stratégie a triky pre podnikanie? Ako na audit účtu a kľúčové kroky na jeho zlepšenie? Odpovede na tieto otázky a oveľa viac overených informácií si mohli užiť nielen účastníci, ale aj sledovatelia live streamu z konferencie.
Hoci sa Andrej Kajan zo spoločnosti ui42, žiaľ, nemohol zúčastniť prednášky, nikto nebol o nič ukrátený. Všetky materiály na tému TOP výsledky e-commerce projektov z roku 2023 boli účastníkom zaslané zo záznamu.
Dátová špecialistka Adéla Smrčková zo SmartEmailingu priblížila, ako posielať maximálne personalizované retenčné e-maily. Prednáška E-mailová hyper-personalizácia až na úroveň spomienok z dovolenky predstavila inšpiratívnu case study spolupráce s cestovými kanceláriami.
Ako posledný prednášajúci rečnil autor bestselleru Žltá kniha budovania značky Michal Pastier z GoBigname a Darwin & the Machines. V unikátnej prezentácii predstavil niekoľko nevšedných možností, ako inak pristúpiť k e-commerce.
Úplnou bodkou bolo magické vystúpenie kúzelníka Petra Šestáka, ktorý predstavil svoje očarujúce schopnosti. Do vystúpenia zapojil aj Štefana Polgáriho, zakladateľa Ecommerce Bridge a affiliate siete Dognet, alias Medžik Stíva.
Veľkolepý záver roka 2023
Bratislavská akcia zakončila sériu regionálnych konferencií po celom Slovensku. “Ísť s prednáškami do regiónov nie je jednoduché, ale vnímam v tom veľkú pridanú hodnotu. Zorganizovať 10 podujatí za rok po celom Slovensku nás naučilo veľa o miestnom podnikaní a výzvach, ktoré prináša. Nabudilo nás to do roka 2024, kde máme v pláne dokonca 11 prednášok,” približuje Michal Moricz, exekutívny riaditeľ Ecommerce Bridge.
“V regiónoch chýbajú e-commerce konferencie. Pritom v tomto segmente je zdelávanie veľmi dôležité. Naším cieľom je nosiť expertov aj do regiónov. Chceme, aby sa ľudia v miestnych biznisoch mohli pýtať veľkých značiek všetko, čo ich zaujíma,” vysvetľuje zakladateľ Ecommerce Bridge Štefan Polgári.
Veľké značky sa podelia o know how
Plán na ďalší rok je jasný – vytvoriť ešte lepšie akcie, navštíviť nové mestá a budovať komunity po celom Slovensku. Na aké zmeny sa môžete tešiť?
- Pôvodný koncept 4 prednášok navyšujeme na 5.
- Na každom evente sa objavia 2 veľké slovenské aj české značky.
- Navyše pribudne panelová diskusia s možnosťou klásť spíkrom otázky.
“Naďalej zachováme live stream udalosti, kde sa záujemcovia môžu pripojiť úplne zadarmo. Prídu však o panelovú diskusiu a možnosť klásť prednášajúcim otázky,” pripomína Štefan.
E-commerce je dynamický odbor, o ktorom pravidelne informujeme. Sledujte náš obsah, prihláste sa na odber newslettera a ostaňte v obraze. Zároveň vám neujde pozvánka na ďalší event. Najbližšie sa uvidíme v Bardejove.