1 min. čítanie

Lidl testuje stanicu na dopĺňanie pracích prostriedkov

Spoločnosť Lidl spustila v Spojenom kráľovstve prvú inteligentnú stanicu na dopĺňanie pracieho prášku. Zákazníkom pomôže znížiť náklady aj spotrebu jednorázových plastov.

Lidl testuje stanicu na dopĺňanie pracích prostriedkov

“Inovatívna, úsporná a udržateľná…” Takto Lidl predstavuje novú stanicu na dopĺňanie pracieho prostriedku. Šesťmesačný pilotný program spustený v Kingswinforde, v grófstve West Midlands, v spolupráci s čilským startupom Algramo pomôže ušetriť 2 970 jednorazových plastových obalov z jedného obchodu.

Lidl šetrí plasty

Nakupujúci v predajni v Kingswinforde si teraz môžu kúpiť špeciálnu, 100% recyklovateľnú fľašu a majú na výber náplň zo štyroch pracích prostriedkov. Tieto pracie prostriedky sú bežne dostupné v sieti Lidl za rovnakú cenu aj v štandardnej jednorazovej fľaši. Po zakúpení plniacej fľaše sa pri každom doplnení ušetrí 20 pencí, čím sa znížia výdavky zákazníkov aj spotreba plastov. 

zdroj: Lidl.co.uk

“Naše nové automatické plniace stanice ponúkajú našim zákazníkom veľmi racionálny a intuitívny prístup k šetreniu jednorazových plastov,” uvádza vo vyhlásení spoločnosti.

Plniace fľaše sú vybavené inteligentným čipom, ktorý umožňuje prístroju rozpoznať fľašu. Po dokončení procesu doplňovania si zákazníci môžu vyzdvihnúť lístok s vytlačeným čiarovým kódom vybraného výrobku a zaplatiť pri pokladni.

Plniace stroje sú plne automatizované, takže proces je jednoduchý a rýchly.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
3 min. čítanie

Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali

Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge