Konverzia je cieľ, ktorý si stránka určí pre svojich návštevníkov. Určiť si môže čokoľvek, napríklad nákup, vyplnenie formulára, prihlásenie k odberu noviniek, stiahnutie súboru či poslanie emailu. Miera konverzie vyjadruje to, koľko zo sto návštevníkov urobilo konverziu. Čím vyšší je konverzný pomer, tým viac je eshop úspešný. Miera konverzie teda určuje úspešnosť eshopu na základe toho, koľkí z návštevníkov stránky na eshope aj nakúpili. Tieto údaje sa môžu sledovať rôznymi spôsobmi, jedným z nich je napríklad používanie Google Analytics.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]