Konverzia je cieľ, ktorý si stránka určí pre svojich návštevníkov. Určiť si môže čokoľvek, napríklad nákup, vyplnenie formulára, prihlásenie k odberu noviniek, stiahnutie súboru či poslanie emailu. Miera konverzie vyjadruje to, koľko zo sto návštevníkov urobilo konverziu. Čím vyšší je konverzný pomer, tým viac je eshop úspešný. Miera konverzie teda určuje úspešnosť eshopu na základe toho, koľkí z návštevníkov stránky na eshope aj nakúpili. Tieto údaje sa môžu sledovať rôznymi spôsobmi, jedným z nich je napríklad používanie Google Analytics.
Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam
E-mailová kampaň môže byť perfektná, a napriek tomu skončí v spame. Až 95 % odosielateľov e-mailov sú podľa štatistík spoločnosti Mailkit technicky vnímaní ako spameri. Prečo? Pretože im chýba reputácia, technické nastavenie a relevantná databáza. Aj legitímne firmy preto končia v spame. Dôvodom môže byť zlá reputácia odosielateľa, preplnená databáza alebo chýbajúce technické nastavenie. Prešla […]