Konverzia je cieľ, ktorý si stránka určí pre svojich návštevníkov. Určiť si môže čokoľvek, napríklad nákup, vyplnenie formulára, prihlásenie k odberu noviniek, stiahnutie súboru či poslanie emailu. Miera konverzie vyjadruje to, koľko zo sto návštevníkov urobilo konverziu. Čím vyšší je konverzný pomer, tým viac je eshop úspešný. Miera konverzie teda určuje úspešnosť eshopu na základe toho, koľkí z návštevníkov stránky na eshope aj nakúpili. Tieto údaje sa môžu sledovať rôznymi spôsobmi, jedným z nich je napríklad používanie Google Analytics.
Záujem o výpredaje počas Singles Day klesá
Nákupné akcie, ktoré prinášajú zľavy, sú u spotrebiteľov obľúbené. V našich končinách sa udomácnili valentínske zľavy či obľúbený Black Friday. Posledné roky e-shopy lákajú aj na Singles day.