V 18 prednáškach, 10 workshopoch, 1 panelovej diskusii a konzultačnej zóne sa môžete tešiť na mená rečníkov a partnerov, ktoré rezonujú so súčasnou českou e-commerce scénou, a navyše sa stretnete s viac ako 650 zástupcami e-shopov z celej Českej republiky.
A čerešnička na torte? Majitelia a zástupcovia e-shopov sa môžu konferencie zúčastniť zadarmo.
Príďte spoločne diskutovať a podeliť sa o svoje know-how
V poslednom čase sa v médiách čoraz častejšie objavujú tvrdenia, že český e-commerce sa otriasa v základoch. Nie sú ďaleko od pravdy. Už druhý rok zažívame vstup marketplace gigantov na český trh. Cookies tretích strán pomaly, ale isto končia, začína sa hovoriť o platformách zákazníckych údajov ako o ich nástupcoch a mnohé spoločnosti odkladajú svoju reakciu na zmeny. V neposlednom rade tým, ktorí si AI neosvoja dostatočne rýchlo, môže raz a navždy ujsť vlak.
Príďte si v týchto turbulentných časoch vypočuť, aké sú najnovšie prístupy, trendy a odporúčania odborníkov a akou cestou sa uberajú ostatné e-shopy.
Získajte cenné skúsenosti z prvej ruky a praktické tipy
Chcete expandovať, ale neviete, ako na to? Denis Drexler vo svojej prednáške rozoberá, ako úspešne zvládnuť expanziu do zahraničia, aký marketingový prístup zvoliť a ako sa vyhnúť zbytočným a nákladným chybám. Lukáš Lešovský zasa na príklade úspešnej expanzie e-shopu Sportega do západnej Európy načrtáva kľúčové zručnosti potrebné na dosiahnutie tohto vytúženého úspechu.
Zdeněk Michálek a Gašpar Nagy vám poradia, či ísť cestou krabicového riešenia alebo vlastného riešenia na kľúč. V ich prednáške sa dozviete, čo je e-shop na mieru a kedy sa ktoré riešenie oplatí.
Pripravte sa na vianočnú sezónu s odbornou panelovou diskusiou
Panelovej diskusie sa zúčastnia úspešní e-shopisti Tomáš Čech z Angry Beards, Alex Koníček z Big Boy a Olin Bezchleba z Via Delicia, marketingový stratég Ondřej Vodehnal z agentúry Filipesmedia a zástupca Heureky Karel Pořízek, budú diskutovať a radiť z rôznych uhlov pohľadu, ako sa čo najlepšie pripraviť na vianočnú sezónu.
Byť pripravený na Vianoce znamená mať v poriadku aj svoj sklad. Veľmi ľahko sa môže stať, že sa expedícia dostane do chaosu. Branislav Blaškovič bude vo svojej prednáške hovoriť o tom, ako správne nastaviť procesy a označovanie a ako si v sklade urobiť poriadok nadobro.
Nechajte si naservírovať aktuálne marketingové témy
Naše pozvanie na konferenciu prijal aj Tomáš Arsov, ktorý začínal svoju kariéru ako kaderník, vybudoval na svojom mene celý úspešný e-shop a o svoje marketingové know-how sa s vami podelí na E-commerce day. Na workshope Michala Šímu budete mať možnosť zistiť, ako sa brandovo odlíšiť, aj keď už bolo všetko vymyslené.
Lukáš Pitra vám predstaví konkurenčnú výhodu kvalitného CX, Customer Experience. Michal Mervart a Adam Ryba vás prevedú praktickým workshopom o UX, User Experience, konkrétne zameraným na zlepšenie vášho e-shopu. Na mieste sa dozviete výsledky ich živého auditu.
Pavel Hrstka, jeden zo zakladateľov špecializovaného obchodu s oblečením CITYZEN, vám predstaví ich prístup k CX, budovaniu značky a inováciám, ktoré im pomohli presadiť sa na trhu.
Držte krok s údajmi a zákazníckou skúsenosťou
Spolu s Lukášom Puldom nahliadnete pod pokrievku najčastejších chýb e-shopov v oblasti komunikácie so zákazníkmi. Jaroslav Janíček sa s vami ako s úplne prvými poslucháčmi podelí o výsledky svojej českej štúdie zameranej na zľavy, kupóny a akcie.
Čo znamená koniec cookies tretích strán a ako sa naň pripraviť? Radek Svoboda vo svojej prednáške vysvetlí, aké zmeny môžete očakávať a ukáže vám, aké riešenia Seznam.cz pripravuje. Dôležité je však nezabúdať ani na zdravie celého e-shopu, preto Matěj Srna vo svojom workshope vysvetlí, aké metriky sledovať, ako ich interpretovať a prečo.
Tak ako sa mení trh, mení sa aj správanie zákazníkov. Darko Ďurica vo svojej prednáške prezradí, kde a ako v súčasnosti vyhľadávajú produkty, či stále vedie Google, alebo sa začínajú viac prikláňať napríklad k trhoviskám alebo TikToku.
Dajte si priestor nadýchnuť sa
Počuli ste niekedy o energetickom manažmente? Roman Kunčar a Šimon Bellovič vám o ňom povedia viac na workshope zameranom na to, ako nevyhorieť a ako zvládať stres.
Buďme v tom spolu na septembrovom E-commerce day 2024 v Brne
18 prednášok, 10 workshopov, 1 panelová diskusia s odborníkmi, konzultačná zóna, sprievodný program, networking so sprievodcom, afterparty, viac ako 650 e-shoperov na jednom mieste.
Príležitosť učiť sa a napredovať, sledovať aktuálne trendy, mať náskok pred konkurenciou a posunúť svoje podnikanie vpred. To sú dôvody, prečo by ste si určite nemali nechať ujsť jesenný brnenský E-commerce day.
Neváhajte, zaregistrujte sa a buďte tam s nami. Registrácia sa rýchlo plní.
E-commerce day organizuje nezisková organizácia GUG, ktorej poslaním je vzdelávanie ľudí (nielen) v Českej republike. Za vznikom konferencie stojí zámer poskytnúť kvalitnú konferenciu zameranú na oblasť českého e-commerce, ktorá bola doteraz na Morave málo dostupná. V októbri organizujeme aj druhý ročník E-commerce day v Bratislave.
Tlačová správa