Čo majú spoločné marketingová stratégia a príbeh Dávida a Goliáša?
Slovo stratégia je v dnešnej dobe veľmi nadužívané a nie každý si uvedomuje, čo všetko si dobrá stratégia vyžaduje.
V Levosphere sa venujeme tvorbe Biznis marketingových stratégií. Vytvárame funkčné biznis marketingové modely na základe marketingových 4+P. Pripravujeme tiež signifikantné stratégie značky, ktoré biznis na trhu odlíšia. Edukujeme a píšeme. Tento článok vznikol v spolupráci s Annou Sabolovou, spolumajiteľkou spoločnosti Levosphere a Ľubošom Precnerom, junior stratégom, ktorý v spoločnosti pomáha na tvorbe marketingových stratégií a stratégií značky.
Slovo stratégia je v dnešnej dobe veľmi nadužívané a nie každý si uvedomuje, čo všetko si dobrá stratégia vyžaduje.
V poslednom čase sa stretávam s názorom, že v dnešnej dobe je možné budovať značku len cez masovú komunikáciu. Cez tzv. nadlinku, teda celoštátne rádiá, televízie či bilboardovú kampaň. Veď škrečky a zelený mimozemšťan sú predsa toho dôkazom, no nie?