Titulný obrázok spoločnosti Levosphere
Logo Levosphere

Levosphere

Levosphere je skúsený tím marketingových stratégov, ktorý sa zameriava na poskytovanie služieb v oblasti obchodnej a značkovej stratégie. Ponúkajú rôzne služby vrátane marketingového poradenstva, obchodného marketingu zameraného na dosahovanie obchodných výsledkov a workshopov a prednášok prispôsobených potrebám klientov.

Levosphere

Stratégia značky a obchodu

Levosphere sa zameriava na poskytovanie stratégií pre miestne a globálne značky. Tieto stratégie sú navrhnuté tak, aby pomohli značkám dosiahnuť svoje obchodné ciele a maximalizovať ich prítomnosť na trhu.

Marketingové poradenstvo

Majú komplexné marketingové poradenstvo, ktoré pokrýva celé spektrum marketingu. Toto poradenstvo je navrhnuté tak, aby pomohlo klientom optimalizovať ich marketingové stratégie a dosiahnuť lepšie výsledky.

Workshopy a prednášky

Ponúkajú širokú škálu workshopov a prednášok, ktoré sú prispôsobené potrebám klientov. Tieto workshopy a prednášky sú navrhnuté tak, aby poskytovali hodnotné informácie a nástroje, ktoré môžu klienti využiť vo svojich marketingových stratégiách.

Obchodný marketing

Spoločnosť sa zameriava na obchodný marketing, ktorý je zameraný na dosiahnutie obchodných výsledkov. Toto zahŕňa vytváranie efektívnych marketingových kampaní, ktoré pomáhajú značkám dosiahnuť ich obchodné ciele.

Tím skúsených marketingových stratégov

Levosphere je tvorený tímom skúsených marketingových stratégov, ktorí majú bohaté skúsenosti v rôznych oblastiach marketingu. Tento tím je schopný poskytnúť klientom odborné poradenstvo a podporu v rámci ich marketingových aktivít.

Naše služby

Branding marketingová stratégia
Branding- stratégia značky
Naming
Trade marketingová stratégia
Cenotvorba
Marketingový audit

Posledné články

Biznis založený na eufórii? Značke iSEXshop pomohla aj biznis marketingová stratégia od Levosphere
7 min. čítanie

Biznis založený na eufórii? Značke iSEXshop pomohla aj biznis marketingová stratégia od Levosphere

Je jednoduché prevádzkovať sexshop na Slovensku? Biznis v ecommerce sa dá robiť zmysluplne dokonca aj v tabu segmente, ak má dobre nastavenú biznis marketingovú stratégiu. Martina Melíšková, brand manažérka iSEXshop.sk v rozhovore hovorí o tom, ako stratégia od Levosphere pomohla značke. Značne ovplyvnila rozhodovanie firmy, aké produktové portfólio ďalej rozvíjať a ktoré produkty naopak vynechať […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok

Recenzie

Slavomíra Kollárová
5/5

Co-founder

Rýchly rast a naberanie nových členov tímu mi ukázalo, že sa postupne stráca akási myšlienka, ktorú sme na začiatku pre INSPIO zadefinovali. Síce som nevedela, aká presne je, lebo bola niekde schovaná, ale chýbalo to. Pri spolupráci s Levosphere sa dievčatám podarilo nielen ju pomenovať, ale dokonca ju vytiahnuť pri hĺbkových rozhovoroch. Mne osobne to dalo viac, ako dokument pre všetkých ostatných. Pomohlo mi to pochopiť, čo presne som sama do tejto firmy dala a hlavne ako veľmi je vlastne ,,po mne". Tým, že v Levosphere zadefinovali hlavné myšlienky INSPIO nám to pomôže rásť, ale bez straty toho, aké chceme aby INSPIO bolo. Okrem toho, že ma na rozhovore rozplakali, sa im podarilo úplne a celistvo pozrieť sa na INSPIO z vonku, zhodnotiť, čo nám ešte asi chýba a posunuli nás správnym smerom, aby sme my sami nestratili postupne smer. Verím, že ak sa podľa ich rád a analýz budeme riadiť, bude oveľa jednoduchšie ukázať vo všetkých krajínách to, aké má INSPIO hodnoty a čo je naším cieľom. Do tejto spolupráce by som išla znova a ako povedal jeden kamarát. ,,Boli to najlepšie vyhodené peniaze za posledné dva roky."

Jaroslav Chrapko
5/5

Zakladateľ a CEO

Spolupráca s Levosphere nám ukázala, čo všetko nám v marketingu chýba a zároveň sme dostali aj návod, ako to napraviť. Správnymi otázkami z nás dostali aj to najhlavnejšie - PREČO vlastne robíme biznis. Pre mňa to bolo veľmi dôležité uvedomenie, lebo predtým som to len niekde vzadu cítil, teraz to viem aj presne pomenovať. Pri analýze biznis marketingovej stratégie na to idú zvnútra von. Veľkú pridanú hodnotu má podľa mňa aj pohľad zvonka. Ten niekedy môže interným tímom chýbať, čo spôsobí opakovanie tých istých chýb donekonečna. Sadli sme si veľmi aj ľudsky a som rád, že mám niekoho, s kým môžem preberať nastavenie marketingu po všetkých stránkach a zistiť tak informácie, ktoré mladému tímu, ako je v Dedoles, chýbajú.

Richard a Gabika Berdisoví
5/5

majitelia ActiveKids

Pre spoluprácu s Levosphere sme sa rozhodli na základe kladných referencií a zároveň našej potreby posunúť firmu o krok vpred. Potrebovali sme zosúladiť naše vízie, plány, predstavy zákazníka a dopytu na trhu. Všetko to profesionálne prepojiť, aby celé naše fungovanie a smerovanie dávalo zmysel nielen nám, ale aj našim zákazníkom. Levosphere, ako skvelé marketérky, sa dostali do našich hláv a dokázali nám vypracovať Biznis Marketingovú Stratégiu, s ktorou sme sa ihneď stotožnili. Jej zrozumiteľnosť, jednoduchosť a maximálna použiteľnosť v praxi sú ďaleko za našimi predstavami. Veríme, že práve Biznis Marketingová Stratégia a nový vizuálny systém prinesie nášmu podnikaniu úplne nové možnosti. Na Levosphere oceňujeme tú najvyššiu marketingovú odbornosť, s akou sme sa doteraz stretli, rovnako aj milú, príjemnú a priamočiaru komunikáciu. Rozhodne odporúčame všetkým firmám/spoločnostiam nielen na začiatku ich cesty.

Ján Hybský
5/5

Marketingový riaditeľ

Niekedy nastane situácia, že vám v tíme chýba brand manager. Potrebujete sa s vecami pohnúť ďalej, ale neviete nájsť toho správneho človeka. My sme v takej situácii dostali odporúčania na prácu Anky a Nadi z Levosphere. Po spoločnom stretnutí sme sa dohodli, že nám s brand marketingom pomôžu, kým si nájdeme vhodného človeka. Pracovali sme spoločne na tvorbe stratégie vybraných značiek, čo obsahovalo dôkladnú analýzu ako podklad pre nájdenie tej správnej cesty. Výsledkom takmer polročnej spolupráce bolo detailné porozumenie samotnej kategórie a v rámci nej aj návrh strategického smerovania. Oceňujem ich profesionalitu a proaktívny prístup, ktoré pevne verím, ešte budeme môcť zúročiť.

Prípadové štúdie

JANKIV SIBLINGS
Jankiv siblings

Pre značku Jankiv Siblings sme vypracovali Biznis Marketingovú Stratégiu, kompletnú analýzu prostredia, marketingovú stratégiu a stratégiu značky. Módny priemysel je špecifický, s vysokou mierou konkurencie a premenlivosťou. Cieľová skupina je vnímavá na odkazy, ktoré značka komunikuje.

Stiahnuť štúdiu v PDF

NEXOO
NEXOO

Pre PowerHUB sme pripravovali strategický dokument a vytvárali názov pre startup projekt zameraný na bezpečnosť cestnej premávky pre najohrozenejších účastníkov cestnej premávky: cyklistov a chodcov. Podstatou je, že všadeprítomné informácie od jednotlivcov a mesta sú prepojené do jednej užitočnej jedinečnej platformy na zvýšenie ochrany zraniteľných účastníkov cestnej premávky, ktorá sa opiera o 3 hlavné piliere: progresívne technické základy, realisticko-dynamické mestské plánovanie a konzultácie na mieru.

Stiahnuť štúdiu v PDF

Vyberáme z nášho tímu

Naďa Kacera
Biznis Marketingový Stratég

0907 925 364 nada@levosphere.sk

Anna Sabolová
Biznis Marketingový Stratég

0911 055 050 anka@levosphere.sk

Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+