
Google kupóny resp. kredity
O čo ide? Google podporuje nové reklamné účty v Google Ads formou kupónov, resp. kreditov. To znamená, že okrem vami kúpených kreditov v Google Ads získate po splnení ich podmienok aj kredity navyše. priamo Google. Napríklad ak nespolupracujete s Google Partner agentúrou a máte nový Google Ads účet s fakturačnou adresou na Slovensku, kde ešte neboli pridané žiadne Google kupóny, viete si vyžiadať 75-eurový Google Ads kupón.
Ten sa vám po minutí vašich 25 eur v Google Ads pripočíta do 30 dní. Kupón platí 14 dní. Jednoducho povedané, za svojich 25 eur získate až 100 eur Google kreditu na svoju Google Ads kampaň a to sa už oplatí.
Na danom linku len zadáte svoj e-mail, kde po krátkom čase príde Google kupón v hodnote 75 eur aj s pokynmi.
Kupón si skopírujete a vložíte vo fakturačnej časti vášho Google Ads účtu.
Kliknete na „Promá“, následne na biely krížik v modrom kruhu a objaví sa táto obrazovka. Tam zadajte daný kupón z e-mailu:
Dobre, ale ako získam 350-eurový Google kupón?
Téma tohto článku je však o aktuálnej novinke – zvýšenej podpore, alebo dotácii zo strany Google.
V najbližších týždňoch sa certifikovaným Google Partnerom začnú zobrazovať hodnotnejšie promo ponuky (Google kupóny). Google Partneri si vedia pre každý klientsky účet skontrolovať aké kupóny boli poskytnuté jednotlivým klientom na ich Google Ads účtoch v sekcii „Použité promo ponuky“ ich Google Ads účtu.
Tieto nové Google kupóny, nazývané aj promo ponuky alebo kredity, majú jediný cieľ – pomôcť klientom rozbehnúť kampane. Google preto zvyšuje hodnotu týchto kupónov až na 350 € z pôvodných 120 €, resp. 75 € kupónov, ktoré ste si mohli vyžiadať aj bez Google Partnera. Ďalej Google zobral do úvahy aj samotný čas určený na čerpanie týchto kupónov a navyšuje ho pre nové 350 € kupóny z pôvodných 30 dní na až 60 dní.
Avšak, tieto nové kupóny môžete získať jedine cez certifikovaných Google Partnerov.
Ako zistím, že moja PPC agentúra je certifikovaný Google Partner?
Certifikovanú Google Partner agentúru spoznáte podľa Google Partner loga:
Google Partneri musia pravidelne raz ročne robiť certifikačné skúšky, aby bola zaručená ich odborná znalosť systému Google Ads, Google Analytics a Google Merchant Center. Zároveň musia mať výdavky na klientskych účtoch za posledné 3 mesiace v sume aspoň 10 tisíc USD. Ďalej musia Google Partneri dosahovať vysokú výkonnosť na účtoch svojich klientov, Google Partneri musia mať skóre optimalizácie aspoň 70 %.
Ak chcete, aby bola Vaša online reklamná kampaň úspešná, obráťte sa na skúsených certifikovaných Google Partnerov, ktorí Vám ušetria čas a hlavne sa môžete spoľahnúť na ich odbornosť.
V ďalších článkoch vám priblížim, ako dosiahnuť úspech s Google kampaňami.