3 min. čítanie

350-eurové Google Ads kupóny (kredity)

Od februára 2022 získavajú klienti Google Partner agentúr na Slovensku obrovskú výhodu – môžu získať omnoho vyššie Google kredity ako ich konkurenti, ktorí s Google Partner agentúrami nespolupracujú.

Ivan Hrušovský Ivan Hrušovský
Spoluzakladateľ reklamnej agentúry Atte
350-eurové Google Ads kupóny (kredity)

Google kupóny resp. kredity

O čo ide? Google podporuje nové reklamné účty v Google Ads formou kupónov, resp. kreditov. To znamená, že okrem vami kúpených kreditov v Google Ads získate po splnení ich podmienok aj kredity navyše. priamo Google. Napríklad ak nespolupracujete s Google Partner agentúrou a máte nový Google Ads účet s fakturačnou adresou na Slovensku, kde ešte neboli pridané žiadne Google kupóny, viete si vyžiadať 75-eurový Google Ads kupón.

Ten sa vám po minutí vašich 25 eur v Google Ads pripočíta do 30 dní. Kupón platí 14 dní. Jednoducho povedané, za svojich 25 eur získate až 100 eur Google kreditu na svoju Google Ads kampaň a to sa už oplatí.

Link na vygenerovanie 75 eurového kupónu >>

Na danom linku len zadáte svoj e-mail, kde po krátkom čase príde Google kupón v hodnote 75 eur aj s pokynmi.

Kupón si skopírujete a vložíte vo fakturačnej časti vášho Google Ads účtu.

Kliknete na „Promá“, následne na biely krížik v modrom kruhu a objaví sa táto obrazovka. Tam zadajte daný kupón z e-mailu:

Dobre, ale ako získam 350-eurový Google kupón?

Téma tohto článku je však o aktuálnej novinke – zvýšenej podpore, alebo dotácii zo strany Google.

V najbližších týždňoch sa certifikovaným Google Partnerom začnú zobrazovať hodnotnejšie promo ponuky (Google kupóny). Google Partneri si vedia pre každý klientsky účet skontrolovať aké kupóny boli poskytnuté jednotlivým klientom na ich Google Ads účtoch v sekcii „Použité promo ponuky“ ich Google Ads účtu.

Tieto nové Google kupóny, nazývané aj promo ponuky alebo kredity, majú jediný cieľ – pomôcť klientom rozbehnúť kampane. Google preto zvyšuje hodnotu týchto kupónov až na 350 € z pôvodných 120 €, resp. 75 € kupónov, ktoré ste si mohli vyžiadať aj bez Google Partnera. Ďalej Google zobral do úvahy aj samotný čas určený na čerpanie týchto kupónov a navyšuje ho pre nové 350 € kupóny z pôvodných 30 dní na až 60 dní.

Avšak, tieto nové kupóny môžete získať jedine cez certifikovaných Google Partnerov.

Ako zistím, že moja PPC agentúra je certifikovaný Google Partner?

Certifikovanú Google Partner agentúru spoznáte podľa Google Partner loga:

Google Partneri musia pravidelne raz ročne robiť certifikačné skúšky, aby bola zaručená ich odborná znalosť systému Google Ads, Google Analytics a Google Merchant Center. Zároveň musia mať výdavky na klientskych účtoch za posledné 3 mesiace v sume aspoň 10 tisíc USD. Ďalej musia Google Partneri dosahovať vysokú výkonnosť na účtoch svojich klientov, Google Partneri musia mať skóre optimalizácie aspoň 70 %.

Ak chcete, aby bola Vaša online reklamná kampaň úspešná, obráťte sa na skúsených certifikovaných Google Partnerov, ktorí Vám ušetria čas a hlavne sa môžete spoľahnúť na ich odbornosť.

V ďalších článkoch vám priblížim, ako dosiahnuť úspech s Google kampaňami.

Zdieľať článok
Ivan Hrušovský
Spoluzakladateľ reklamnej agentúry Atte

Ivan je držiteľom Google Ads certifikátov: Google Ads Search Certification, Google Ads Video Certification, Shopping Ads Certification, Certifikácia Google Ads – meranie, Google Ads Display Certification, Google Ads Apps Certification. Vyštudoval strategický manažment, skúsenosti získaval hlavne v nadnárodných IT korporáciách (Lenovo, Dell, IBM) a v španielskej HCI International. Pracoval najmä ako obchodný analytik obchodného stavu jednotlivých divízií.

Tento článok ti prináša

Atte

Reklamná agentúra Atte je kreatívny partner, ktorý pomáha naštartovať vaše podnikanie prostredníctvom inovatívnych a kreatívnych ideí. Ponúkajú komplexné služby, ktoré zahŕňajú plánovanie, výrobu, testovanie a odovzdanie projektov. Sú členom medzinárodnej internetovej marketingovej asociácie a ich osvedčený proces produkuje výsledky, ktoré presahujú očakávania klientov. Atte je tu pre vás, aby vám pomohli dosiahnuť vaše podnikateľské ciele.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo investovať do produktovej fotografie od profesionála?
4 min. čítanie

Prečo investovať do produktovej fotografie od profesionála?

Myslíte si, že nafotiť vaše produkty zvládne bez problémov aj niektorý z vašich zamestnancov? Určite zvládne, faktom však je, že výsledné produktové fotografie od laika nikdy nedosiahnu kvalitu výstupov od profesionála. Produktový fotograf využíva svoje know-how, skúsenosti a rôzne triky, aby výsledné fotografie pozdvihli vašu značku na vyššiu úroveň a podporili tak vaše predaje. Hovoríme […]

Dušan Paulovič Dušan Paulovič
Copywriter & UI Designer
Prečítať článok
100 praktických rád pre kreatívca a jeho klienta časť 4.
4 min. čítanie

100 praktických rád pre kreatívca a jeho klienta časť 4.

Každá z našich rád je našou osobnou skúsenosťou a trvalo nám dlho, než sme to celé pochopili. Odvšadiaľ totiž počúvame ako my, kreatívci, musíme byť efektívni, rozhľadení, draví, ale všetkého veľmi škodia. Berte naše rady ako odporúčania a tipy z praxe, aby ste nemuseli robiť rovnaké chyby.

Stanislav Koleštík Stanislav Koleštík
Creative director a CEO Koleštík – Skvelý nápad
Prečítať článok
Obal ako kľúčový prvok marketingu
3 min. čítanie

Obal ako kľúčový prvok marketingu

Obal je nepostrádateľnou súčasťou každého produktu a plní mnoho funkcií. Základná je, pochopiteľne, ochrana tovaru na účely distribúcie a skladovania. Hneď potom ale nastupuje marketing. Primárnou funkciou obalu je zachovanie vlastností daného produktu tak, aby sa dostal ku koncovým zákazníkom v požadovanom a nepoškodenom stave. Predovšetkým pri potravinách, hygienických produktoch, liečivách a podobne je ochranná […]

Tomáš Zadák Tomáš Zadák
CEO at Ler.studio
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+