2 min. čítanie

Fungovanie a marketing e-shopu Pilulka.sk a Pilulka24.sk (Ľuboš Baran, Pilulka.sk)

Ľuboš Baran je riaditeľom slovenskej Pilulky (e-shop Pilulka.sk a Pilulka24.sk). V Pilulke je 5 rokov, takmer od začiatku tej slovenskej, jeho úlohou je viesť celý slovenský tím. Bavili sme sa o tom, ako funguje Pilulka, ako funguje celá skupina Pilulky a aký je rozdiel medzi slovenskou a českou Pilulkou. Dozviete sa aj aké produkty sa na Pilulke predávajú najviac, ako funguje služba donášky liekov a ďalšie zaujímavé info z toho špecifického segmentu ecommerce.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:24 ako dlho je Ľuboš v Pilulke, čo je jeho úloha a čo sa rieši na Slovensku a čo v Česku, koľko objednávok vybaví slovenská Pilulka;
  • 2:15 ako fungujú v Rumunsku, či legislatíva EÚ pri expanzii skôr pomáha alebo naopak, ako funguje distribúcia liekov;
  • 4:47 čo sa najviac v Pilulke predáva, koľko percent obratu tvoria lieky, aké segmenty plánujú predávať do budúcnosti;
  • 9:01 ako riešia marketing, čo má najväčší podiel na ich návštevnosti, či existuje v rámci segmentu zdravia sezónnosť;
  • 11:49 či plánujú na Slovensku rozširovanie pobočiek a či v rámci Česka pomáhajú kamenné pobočky vo vyjednávaní s dodávateľmi;
  • 14:53 ako funguje donáška liekov, koľko majú áut, koľko donášok vybavia denne, prečo zaviedli túto službu;
  • 21:10 prečo sú Pilulka.sk a Pilulka24.sk stále dva rozdelené e-shopy a či majú do budúcnosti v pláne ich spojiť, aký je medzi nimi rozdiel a ktorá má lepší organik, prečo sa Herbia predala a aký prínos vidí v tom že získali Pilulku24;
  • 25:52 kam bude podľa jeho názoru smerovať segment lekárenstva, a čo sa za 5 rokov jeho pôsobenia v Pilulke najviac pokazilo.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok