96 %
miera udržania klientov
Technológia založená na hlbokom učení
Tím RTB House, ktorý bol založený v roku 2012, tvorí viac ako 1000 odborníkov na viac ako 30 miestach po celom svete. Obsluhuje viac ako 3 000 kampaní a viac ako 20 miliárd zobrazení mesačne pre klientov v regiónoch EMEA, APAC a Ameriky.
Ponuka produktov spoločnosti založená na umelej inteligencii zahŕňa personalizované marketingové riešenia (personalizovaný retargeting, zapojenie nových používateľov, zapojenie nových zákazníkov, čistý branding) pre každú fázu lievika.
Spoločnosť RTB House bola šesť rokov po sebe zaradená medzi najrýchlejšie rastúce technologické spoločnosti v Európe v zozname The Financial Times 1000. Základom jej úspechu je odhodlanie vytvoriť lepšiu budúcnosť pre online reklamu poskytovaním inovatívnych a účinných technológií, ktoré uprednostňujú spotrebiteľa a sú šetrnejšie k rozpočtom inzerentov. Jej vysoko personalizované reklamy vytvárajú pútavejšie online zážitky a jej riešenia oceňujú právo na súkromie a rešpektujú online voľby používateľov.