Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
Titulný obrázok spoločnosti GALTON Brands
Logo GALTON Brands

GALTON Brands

Galton brands je slovenská spoločnosť, ktorá sa zameriava na budovanie značiek, ktoré dlhodobo víťazia v meniacom sa svete kultúry a technológií. Súčasťou ich portfólia sú projekty pre rôzne odvetvia, vrátane automobilového priemyslu, bankovníctva a zdravotníctva.

GALTON Brands

Budovanie značiek pre budúcnosť

Galton sa zameriava na vytváranie silných značiek, ktoré sú schopné obstáť v dynamicky sa meniacom svete. Táto spoločnosť rozumie dôležitosti adaptácie a inovácií v kontexte kultúrnych a technologických zmien. Galton pracuje na projektoch, ktoré sa zaoberajú výzvami budúcnosti a snaží sa vytvárať značky, ktoré budú dlhodobo úspešné.

Príbehy, ktoré rezonujú

Galton brands verí v silu príbehov. Ich tím sa snaží vytvárať príbehy, ktoré rezonujú s cieľovým publikom a vytvárajú silné emocionálne väzby. Tieto príbehy sú kľúčové pre budovanie značky a jej dlhodobý úspech.

Projekty naprieč odvetviami

Agentúra má v portfóliu širokú škálu projektov naprieč rôznymi odvetviami. Pracovali na projektoch pre automobilový priemysel, bankovníctvo a zdravotníctvo. Tieto projekty ukazujú ich schopnosť prispôsobiť sa rôznym odvetviam a vytvárať úspešné značky v rôznych kontextoch.

Inovácie v centre

Inovácie sú kľúčovým prvkom ich práce. Spoločnosť sa neustále snaží hľadať nové a inovatívne spôsoby, ako vytvárať a budovať značky. Toto zahŕňa využívanie najnovších technológií a trendov v oblasti marketingu a komunikácie.

Záväzok k dlhodobej hodnote

Galton sa zaväzuje vytvárať značky, ktoré prinášajú dlhodobú hodnotu. Veria, že úspešná značka je tá, ktorá je schopná obstáť v čase a prináša hodnotu nielen svojim zákazníkom, ale aj širšej komunite a spoločnosti ako celku.

Analýza značky
Business exploration
Analaýza konkurencie
Prieskum trhu
Stratégia a brand plán
Tvorba názvu
Logo a vizuálna identita
Employer Branding
Interná komunikácia
Brandbook
Tvorba webstránok a e-shopov
Enviroment a Packaging
DTP - tlačoviny
Reklamné kampane
Performance marketing
Social Media marketing
Content marketing
Foto a video produkcia
Konzultácie a školenia

Posledné články

5 lekcií pre efektívne budovanie e-commerce značky
6 min. čítanie

5 lekcií pre efektívne budovanie e-commerce značky

V dynamicky sa rozvíjajúcom segmente e-commerce je kľúčové, aby majitelia e-shopov nezabúdali na základné princípy budovania značky a zároveň držali krok s neustále sa meniacimi trendmi. V článku sa dozviete praktické rady a inšpirácie od profesionálov z brandingovej agentúry GALTON Brands, vďaka ktorým zistíte, ako na tejto ceste napredovať, zaujať a udržať si svojich zákazníkov.

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Prečítať článok
Ako nastaviť branding tak, aby dlhodobo fungoval? (Andrej Mitáš, GALTON Brands)
1 min. čítanie

Ako nastaviť branding tak, aby dlhodobo fungoval? (Andrej Mitáš, GALTON Brands)

Branding pri e-shope nie je len o logu a farbičkách. S Andrejom Mitášom, CEO GALTON Brands, sme sa rozprávali o rôznych oblastiach budovania značky. Od komplexnosti tohto procesu, cez kontinuitu výstupov až po správne odkomunikovanie nového brandu. To a ešte omnoho viac sa dozviete v inšpiratívnom rozhovore.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok

Vyberáme z nášho tímu

Andrej Mitas
CEO, Managing Director

mitas@galton.sk

Jakub Čupka
Creative Director

Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+