1 min. čítanie

Ako nastaviť branding tak, aby dlhodobo fungoval? (Andrej Mitáš, GALTON Brands)

Branding pri e-shope nie je len o logu a farbičkách. S Andrejom Mitášom, CEO GALTON Brands, sme sa rozprávali o rôznych oblastiach budovania značky. Od komplexnosti tohto procesu, cez kontinuitu výstupov až po správne odkomunikovanie nového brandu. To a ešte omnoho viac sa dozviete v inšpiratívnom rozhovore.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

      • 01:27 Je holistická metóda štýl, akým by sa na branding mala pozerať značka?
      • 02:42 Je značka iba logo?
      • 03:15 A čo znamená branding pri e-shope?
      • 04:16 Prečo je ten proces taký komplikovaný?
      • 06:40 Ako riešiť proces brandbuildingu správne?
      • 08:25 Ako ja viem, že nemám niečo dobre nastavené?
      • 11:24 Prečo je dobré zachovávať v komunikácii kontinuitu?
      • 13:59 Aké sú pri e-shope najdôležitejšie brand prvky?
      • 17:42 Na čo slúži brand book?
      • 18:31 Treba zákazníkov nejako informovať o zmene brandingu?
      • 22:32 Čo je dôležité vedieť pred re-brandingom?
      • 25:22 Ako naopak viem, či mám branding nastavený dobre?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Tento článok ti prináša

GALTON Brands

Galton brands je slovenská spoločnosť, ktorá sa zameriava na budovanie značiek, ktoré dlhodobo víťazia v meniacom sa svete kultúry a technológií. Súčasťou ich portfólia sú projekty pre rôzne odvetvia, vrátane automobilového priemyslu, bankovníctva a zdravotníctva.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
4 min. čítanie

Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing sa niekedy pozerá s prílišným rešpektom. Začneme ho robiť, až keď bude čas, alebo viac financií. Pritom by mal tvoriť jednu z kľúčových častí vášho marketingového mixu. A nie len tak posielanie náhodných ponúk. Personalizácia a segmentovanie publika môžu mať výrazný podiel na lepšom konverznom pomere. Ako by to mali robiť malé […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+