Dve taktiky personalizácie newslettera, o ktorých ste (pravdepodobne) nepočuli
V tomto článku sa pozrieme na dva spôsoby ako personalizovať newsletter pre e-commerce.
Digitálno- konzultačné štúdio, ktoré pomáha e-commerce spoločnostiam s implementáciou hyper-personalizovaných a zákaznícky orientovaných nákupných skúseností na webe a vo všetkých marketingových kanáloch. Poskytujú komplexné riešenia zahŕňajúce personalizáciu webu, optimalizáciu konverzií, zber dát a stratégie pre e-mailový marketing.
Datacop sa zameriava na vytváranie hyper-personalizovaných nákupných skúseností pre e-commerce spoločnosti. Rozumie, že personalizácia je kľúčom k zlepšeniu zákazníckej skúsenosti a zvýšeniu konverzií. Pomáhajú spoločnostiam vytvárať personalizované nákupné skúsenosti na webe a vo všetkých marketingových kanáloch.
Datacop pomáha spoločnostiam zvyšovať počet pridaní do košíka a zlepšovať konverzné sadzby prostredníctvom rôznych techník optimalizácie konverzií. Tieto techniky zahŕňajú vytváranie “plávajúcich” tlačidiel pre pridanie do košíka na mobilných zariadeniach, implementáciu “rýchleho pridania” na stránkach kategórií a reorganizáciu produktov na základe pomeru medzi expozíciou, predanými jednotkami a rentabilitou.
Spoločnosť rozumie dôležitosti dát v dnešnom svete e-commerce. Pomáhajú klientom zbierať a využívať dáta o zákazníkoch a ich správaní, aby mohli lepšie pochopiť svoj trh a vytvárať efektívnejšie marketingové stratégie. Ponúkajú riešenia pre sledovanie dát prvej strany, zber dát nultej strany a integráciu dátových skladov.
Datacop pomáha spoločnostiam vytvárať a implementovať efektívne stratégie pre e-mailový marketing. Tieto stratégie zahŕňajú zber e-mailových adries, implementáciu triggerovaných e-mailov a SMS scenárov a integráciu platformy pre správu zákazníckych dát a skúseností (CDXP). Tieto riešenia pomáhajú spoločnostiam zvyšovať svoju e-mailovú zbierku, generovať pravidelné príjmy a ušetriť na stratégiách pre retargeting.
Datacop ponúka riešenia pre prevenciu strát príjmov prostredníctvom systému notifikácií Slack. Tento systém monitoruje dáta v reálnom čase a upozorňuje spoločnosti, keď dôležité udalosti alebo e-mailové automatizácie prestanú fungovať. Týmto spôsobom pomáhajú spoločnostiam rýchlo identifikovať a riešiť problémy, ktoré by mohli mať vplyv na ich príjmy.
V tomto článku sa pozrieme na dva spôsoby ako personalizovať newsletter pre e-commerce.
V tomto článku sa pozrieme na zloženie tzv. marketingového techstacku väčších e-commerce spoločností. Techstack je v jednoduchosti súbor nástrojov na e-mailing, SMS marketing, webovú personalizáciu, A/B testing, reporting, prípadne ďalších nástrojov, ktoré využíva marketingový tím na pravidelnej báze na výkon svojej práce.
Po Covid pauze sa najväčšia analytická “ne-konferencia” MeasureCamp s bezplatným vstupom, vracia do Bratislavy! Udalosť, ktorej hlavným cieľom je zdieľanie vedomostí medzi približne 150 profesionálmi so spoločným záujmom v dátovej analytike.
eCommerce manager
„Našou hlavnou motiváciou pre spoluprácu s Datacopom v Kondele bolo skúmanie komplexnej analýzy a A/B testovania na našich e-shopoch. Spolu s Datacopom sa nám podarilo posunúť využitie marketingových nástrojov na novú úroveň. Sledovali sme najmä optimalizáciu konverzných pomerov našej akvizičnej návštevnosti na našich mobilných produktových stránkach. Projekt nám priniesol okamžité pozitívne výsledky v konečnom účtovaní, ako aj nové pohľady na to, ako aplikovať techniky personalizácie na rôzne segmenty zákazníkov v rôznych bodoch zákazníckych ciest. Rád by som poďakoval našim kolegom z Datacopu za profesionálny a korektný prístup, analytickú odbornosť a v neposlednom rade za trpezlivosť pri našich diskusiách.“
eCommerce manager
"Počuli sme nadšené recenzie na Datacop od iných značiek a rozhodli sme sa začať s niekoľkými analytickými správami, odvtedy sme sa nepozreli späť. Plánujeme úplne vypnúť akékoľvek iné analytické platformy a používať Datacop ako náš primárny zdroj pravdy. Efektívnosť a možnosti výnosov, ktoré nástroje Datacop poskytujú, boli kľúčovou súčasťou rastu spoločnosti Roark."
Lukáš Bihary
Co-founder
Daniar Rusnak
Co-founder