2 min. čítanie

MeasureCamp sa vracia do Bratislavy!

Po Covid pauze sa najväčšia analytická "ne-konferencia" MeasureCamp s bezplatným vstupom, vracia do Bratislavy! Udalosť, ktorej hlavným cieľom je zdieľanie vedomostí medzi približne 150 profesionálmi so spoločným záujmom v dátovej analytike.

MeasureCamp sa vracia do Bratislavy!

MeasureCamp sa uskutoční 21.10.2023 v priestore co-workingu HubHub – Twin City C na adrese Mlynské Nivy 16 v Bratislavy. Brány sa pre účastníkov otvárajú o 09:00 hodine. O ranné občerstvenie a obed je postarané 🙂.

Svoj bezplatný lístok si môžeš rezervovať v tomto linku

Koncept MeasureCampu je pomerne unikátny. Pred samotnou udalosťou neexistuje zoznam prednášok, ktoré odznejú na samotnom evente, dokonca niesu známe ani mená samotných prednášajúcich.

Na začiatku udalosti sa sprístupní tzv. “session board”. Každý návštevník MeasureCampu má možnosť viesť prednášku / diskusiu / brainstorming / workshop na akúkoľvek tému z oblasti digitálneho marketingu.

Postup je jednoduchý. Prvým krokom je vypísanie jednoduchého tlačiva so základnými informáciami o prednáške, ktoré vyzerá takto:

Následne si účastník MeasureCamou môže vybrať čas a veľkosť miestnosti, kde chce svoju prednášku viesť. Môže tak urobiť “pripnutím” svojej prednášky na “session board”.

Tu je príklad “session boardu” z tohtoročného Českého MeasureCampu.

Otatní účastníci eventu si následne môžu vybrať, ktorej prenášky sa nakoniec sami zúčastnia.

Pre mňa osobne je Measurecamp vždy skvelou náučnou skúsenosťou. Každý Measurecamp mi rozšíri obzory, ponúkne náhľad do problémov ktoré riešia kolegovia v oblasti v ktorej operujem a zároveň ponúka skvelú možnosť nadviazať nové kontakty, ktoré sa môžu ukázať ako veľmi hodnotné kedykoľvek v budúcnosti.

Budeš súčasťou tohtoročného Bratislavského MeasureCampu aj ty?

Lístky nájdeš v tomto odkaze

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Tento článok ti prináša

Datacop

Digitálno- konzultačné štúdio, ktoré pomáha e-commerce spoločnostiam s implementáciou hyper-personalizovaných a zákaznícky orientovaných nákupných skúseností na webe a vo všetkých marketingových kanáloch. Poskytujú komplexné riešenia zahŕňajúce personalizáciu webu, optimalizáciu konverzií, zber dát a stratégie pre e-mailový marketing.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ecommerce Brunch: Zvýšte lokálne predaje vášho e-shopu
3 min. čítanie

Ecommerce Brunch: Zvýšte lokálne predaje vášho e-shopu

Chcete expandovať so svojím e-shopom za hranice Česka a Slovenska? Ecommerce Brunch prichádza s dynamickým formátom krátkych, ale nabitých prednášok, ktoré vám ponúknu praktické riešenia pre expanziu. Vyskúšajte na vlastnej koži Pecha Kucha štýl, kde každý rečník má len 6 minút a 40 sekúnd, aby vám odovzdal to najdôležitejšie. Čakajú vás reálne skúsenosti od špičkových […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Konferencia Social Restart 2024 sa zameria na digitálny balans
3 min. čítanie

Konferencia Social Restart 2024 sa zameria na digitálny balans

Digitálna agentúra Taste organizuje už šiesty ročník konferencie Social Restart, ktorý sa bude konať 19. septembra 2024 v pražskom Kine Lucerna. Tohtoročnou témou konferencie bude hľadanie zdravej rovnováhy medzi časom stráveným online a offline. Medzi rečníkmi sa tak objavia nielen marketéri špecializujúci sa na sociálne siete, ale aj psychológovia, sociológovia alebo odborníci na dezinformácie. Tešiť […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Prichádza ďalší ShopMasters: E-commerce sa pripravuje na hlavnú nákupnú sezónu
3 min. čítanie

Prichádza ďalší ShopMasters: E-commerce sa pripravuje na hlavnú nákupnú sezónu

Šiesty ročník konferencie ShopMasters sa uskutoční 5. septembra 2024. Tento rok sa v Bratislave stretnú špičkoví českí a slovenskí e-commerce lídri a zamerajú sa na zlepšenie výkonnosti e-shopov v hlavnej nákupnej sezóne roka. O svoje skúsenosti sa na stretnutí podelia traja e-commerce lídri – Jaroslav Chrapko, zakladateľ spoločnosti Dedoles, Pavol Šarközi, COO spoločnosti Northfinder a […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+