Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

MeasureCamp sa vracia do Bratislavy!

Po Covid pauze sa najväčšia analytická "ne-konferencia" MeasureCamp s bezplatným vstupom, vracia do Bratislavy! Udalosť, ktorej hlavným cieľom je zdieľanie vedomostí medzi približne 150 profesionálmi so spoločným záujmom v dátovej analytike.

MeasureCamp sa vracia do Bratislavy!

MeasureCamp sa uskutoční 21.10.2023 v priestore co-workingu HubHub – Twin City C na adrese Mlynské Nivy 16 v Bratislavy. Brány sa pre účastníkov otvárajú o 09:00 hodine. O ranné občerstvenie a obed je postarané 🙂.

Svoj bezplatný lístok si môžeš rezervovať v tomto linku

Koncept MeasureCampu je pomerne unikátny. Pred samotnou udalosťou neexistuje zoznam prednášok, ktoré odznejú na samotnom evente, dokonca niesu známe ani mená samotných prednášajúcich.

Na začiatku udalosti sa sprístupní tzv. “session board”. Každý návštevník MeasureCampu má možnosť viesť prednášku / diskusiu / brainstorming / workshop na akúkoľvek tému z oblasti digitálneho marketingu.

Postup je jednoduchý. Prvým krokom je vypísanie jednoduchého tlačiva so základnými informáciami o prednáške, ktoré vyzerá takto:

Následne si účastník MeasureCamou môže vybrať čas a veľkosť miestnosti, kde chce svoju prednášku viesť. Môže tak urobiť “pripnutím” svojej prednášky na “session board”.

Tu je príklad “session boardu” z tohtoročného Českého MeasureCampu.

Otatní účastníci eventu si následne môžu vybrať, ktorej prenášky sa nakoniec sami zúčastnia.

Pre mňa osobne je Measurecamp vždy skvelou náučnou skúsenosťou. Každý Measurecamp mi rozšíri obzory, ponúkne náhľad do problémov ktoré riešia kolegovia v oblasti v ktorej operujem a zároveň ponúka skvelú možnosť nadviazať nové kontakty, ktoré sa môžu ukázať ako veľmi hodnotné kedykoľvek v budúcnosti.

Budeš súčasťou tohtoročného Bratislavského MeasureCampu aj ty?

Lístky nájdeš v tomto odkaze

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Tento článok ti prináša

Datacop

Digitálno- konzultačné štúdio, ktoré pomáha e-commerce spoločnostiam s implementáciou hyper-personalizovaných a zákaznícky orientovaných nákupných skúseností na webe a vo všetkých marketingových kanáloch. Poskytujú komplexné riešenia zahŕňajúce personalizáciu webu, optimalizáciu konverzií, zber dát a stratégie pre e-mailový marketing.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Potrebujeme pri online kampaniach sledovať Engagement rate?
3 min. čítanie

Potrebujeme pri online kampaniach sledovať Engagement rate?

Čo nám prinesie sledovanie tejto metriky a aké dáta sa za jej názvom skrývajú? Tradičné reklamy (tlač, televízia, rádio, billboard atď.) neumožňujú zapojenie zákazníka tak, ako ho chápeme dnes, pretože zákazník nemá možnosť reagovať na samotnú reklamu. Naproti tomu digitálny marketing priniesol aj možnosť priamej interakcie s marketingovým a informačným obsahom, ktorý vydáva vaša značka. 

Ivana Hornáčková Cibulková Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+