4 min. čítanie

Ecommerce Bridge LIVE priniesol do Popradu skvelých rečníkov

V priestoroch popradského coworkingu sa v jeden štvrtkový novembrový večer intenzívne skloňovali slová ako marketing, podnikanie, brand či umelá inteligencia. Na Ecommerce Bridge LIVE sa stretli poprední zástupcovia e-commerce segmentu, aby odprezentovali overené cesty a pomohli tak podnikaniu v regióne. O čom hovoril zakladateľ GymBeam či riaditeľ Zľavomatu?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Ecommerce Bridge LIVE priniesol do Popradu skvelých rečníkov

Zastávka pod Tatrami je v pláne konferencií Ecommerce Bridge LIVE pravidelne. Vypredaná kapacita Coworking Poprad potvrdila záujem o vzdelávanie v regióne. Pozrime sa na to, čomu sa venovali rečníci.

Erik Richnák, Zľavomat: Najrýchlejšie rastúca spoločnosť na svete je zľavový portál

Zľavomat nemusíme špeciálne predstavovať – na Slovensku je jednotkou na trhu, no nebolo tomu vždy tak. Príchod rôznych portálov s akciovými ponukami na trh priniesol výzvy pre biznis a zároveň výhodnejšie ceny menili vnímanie zákazníkov. Erik Richnák, súčasný CEO spoločnosti, predstavil kľúčové elementy, ako sa im podarilo dosiahnuť dvojciferný rast a dokonca byť vzorom pre americkú konkurenciu.

„Určili sme si hodnoty, ktoré budeme zastávať, nech sa deje čokoľvek. Hodnoty sú dôležitejšie, ako zárobok.“

Erik Richnák, Zľavomat

Andrej Kajan, ui42: S e-shopom môžete robiť všetky veci správne, ale nakoniec nemusíte byť víťaz

Andrej Kajan, CEO agentúry ui42, sa vo svojej prezentácii zameral na to, ako byť úspešný v e-commerce. V prednáške sa podelil o vzorce úspechu, ktoré navnímal za svoju 20-ročnú prax. V skratke by sa dalo povedať, že „stačí“ predávať správne produkty za správnu cenu v správnom čase, alebo vytrvalo a systematicky robiť malé kroky. Priblížil, podľa čoho si vybrať CMS a čo robiť na novom trhu. Zodpovedal aj dôležité otázky z developmentu, marketingu a dotkol sa aj CX, UX či AI.

„Nikdy si nemysli, že si za vodou, zbieraj dáta, buď jedinečný a makaj.“

Andrej Kajan, ui42

JUDr. Ján Boldiszár, Boldiz Law Firm®: Chrániť môžete čokoľvek, čo vás odlišuje

Ak sa snažíte budovať brand, určite by ste nemali zabudnúť na ochrannú známku. Čo je možné chrániť a čo je príliš všeobecné? Aký je rozdiel medzi „erkom v krúžku“ a značkami TM, SM a copyright? Ján sa vo svojej prednáške venoval právnickým otázkam s presahom do marketingu a podnikania. Sú to témy, ktoré firmy (neprávom) opomínajú. Vedeli ste napríklad, že k tomu, aby ste si ochránili svoje podnikanie, dokážete využiť aj grantovú podporu?

„Ak v dnešnom svete plnom sociálnych médií, kde bojujete o pozornosť zákazníka, využívate napríklad šot, ktorý vás odlišuje a dokážete vďaka nemu získať pozornosť, môžete naň získať ochrannú známku.“

JUDr. Ján Boldiszár, Boldiz Law Firm®

Andrej Sopka, Targetovo: Choďte na atypické platformy a využívajte AI 

Ktorá firma by si nepriala zvýšiť povedomie o značke? Case study marketingovej agentúry Targetovo na slovenskom výrobcovi kozmetiky Panakeia ukazuje, ako sa zbaviť „brandžrúta“. Na brandbuilding sa nebáli využiť aj menej tradičné platformy a prezradili aj to, ako dokáže pri zefektívniť prácu umelá inteligencia. Pomohla im napríklad vytvoriť pútavé grafiky na kampaň, pričom fotenie by zabralo podstatne viac. Zároveň Andrej ukázal aj nepodarky a riešenia, ktoré ich dostali na tú správnu cestu.

„Brandlift nie je len pre veľké firmy. Dokáže si ho kúpiť každý a pomôže vám zmerať vplyv kampane na brand.“

Andrej Sopka, Targetovo

Dalibor Cicman, GymBeam: Ak sa niečo vo firme dá digitalizovať, výrazne sa tým urýchľuje proces automatizácie

Slovenská firma GymBeam valcuje trh na svetovej úrovni. CEO spoločnosti, Dalibor Cicman, rozobral niekoľko procesov, ktoré sa im za 10 rokov fungovania overili. A medzi ne patrí aj inovácia spojená s umelou inteligenciou. Napríklad im pomohla zvýšiť efektivitu zákazníckeho oddelenia, čím zvýšili spokojnosť zákazníkov. Prednáška plná podnetov odhalila mnoho ďalších inšpirácií od tejto poprednej firmy, vrátane ich „secret sauce“.

„Firmám, ktoré o sebe tvrdia, že vo veľkom rozsahu používajú veľké jazykové modely, rastie revenue a klesá headcount.“

Dalibor Cicman, GymBeam

Diskusia a networking: svätý grál každej konferencie

Po poslednej prednáške prichádza na rad panelová diskusia so všetkými rečníkmi. Účastníci môžu pýtať nielen priamo po prednáške, ale aj v panelovke, kde môžu reagovať viacerí rečníci. Vzniká tak názorový pluralizmus a podnetné prostredie pre nové nápady.

Panelová diskusia v Poprade

Dôvod, prečo sa zúčastniť konferencie je príležitosť spoznať ľudí, ktorí sú na rovnakej vlne a riešia podobné otázky. Prepájať kontakty, vnímať nové popudy a získavať odstup od svojej práce je prospešné pre ďalší rozvoj a posun svojej práce. Preto sme radi, že sa v Poprade podarilo vykúzliť skvelú atmosféru pri chutnom občerstvení v maximálne pohodovej a priateľskej atmosfére.

Príďte počúvať ďalších skvelých spíkrov do Bratislavy

Rok je už na sklonku a s ním prichádza do cieľovej rovinky aj naša eventová tour po Slovensku. Finale grande bude už 3. decembra v Novej Cvernovke. Prednášať bude okrem iných aj Michal Pastier, môžete sa tešiť na diskusiu s Tatianou Ondrejkovou alebo výnimočné nahrávanie marketingového podcastu Buzzworld.

S lístkami netreba váhať, verím, že sa môžem tešiť na spoločné stretnutie a rozhovory!

Zdieľať článok
Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge

Starám sa o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtrujem témy z oblasti e-commerce a marketingu, aby ste mali všetko na jednom mieste a získali prehľad o tom, čo sa deje doma aj vo svete. 📰 Tvorím aj časopis Ecommerce Bridge, ktorý odberateľom posielame zadarmo.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame
2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?
5 min. čítanie

Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?

Plné sály, úprimné diskusie a energia, ktorá sa nedá vytvoriť online. Aj tentoraz sa potvrdilo, že keď sa stretne komunita ľudí, ktorí e-commerce nielen robia, ale reálne sa oň zaujímajú, vzniká niečo viac, než len konferencia. Na pódiu sa vystriedali rečníci s rozdielnymi pohľadmi od výkonu až po budovanie značky, od stability v čase poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge